Gå til innhold

AmmeBH til STORE pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle kjøpe amme bh i dag. sjekket ut på Lindex og Cubus. Sjekket ut flere av Triump sine. Men den eneste bh som jeg synes hadde hold var en med spiler. Og etter hva jeg forstår skal vi ikke ha det.

Dere andre med store pupper, har dere funnet en som gir hold?

De jeg prøvde idag fikk jeg følelsen av å like godt kunne gå uten. Var jo så tynne og uformelige.

Str jeg trenger er E85, E90 el. F85. Er vanskelig å vite hva str jeg trenger for ammeBH'ene er helt annerledes i str. en de jeg bruker nå. (DD90)

Savne de vanlige puppene mine jeg. De e blitt altfor store nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker 85D til vanlig, og har nå gått opp til 90 e/f, regner med de blir større når melka kommer. Jeg var på Sparkjøp og kjøpte bh, der har de til 79 kr stykke, uten spile! De har også masse andre bh'er som er veldig behagelige å ha på, kjøpte to til 39 kr stk, bruker ikke andre nå, de går på rundvask hele tiden,hehe :) Om dere ikke har en Sparkjøp butikk i nærheten, så kan du handle på nettet, www.sparkjop.no. De har str opp til 100 F! Der skal iallfall jeg handle, nekter å bruke 3-500 på ammebh,når jeg kan få til 79 kr! Ellers må vi sikkert på reimers eller andre spesialforretninger for å å få uten spile i vår str.

Skrevet

Mammabutikkene har :)

Bravado og Anita ammebh får opp til g-h-i størrelser..

MAmmashop.net

Svangerskapet.no

MAmmaogMeg.no

Og det er bare tull at man ikke kan ha spiler.

De ordentlige Bhene som er idag er det ikke problem å bruke , bare de passer, i form,skål og størrelse.

Det er faktisk værre å ha en for liten og feil bh uten spiler enn ingen i det hele tatt.

Bravado sine med dobble front er super beagelige opg ja, det er ammebher uten spiler.

Så lenge man skal bruke Ammebh og hvor forandret puppene blir, OGSÅ TUNGE med melk, er det en fordel med solide bher.

Du slipper å få hengepupper av feil bruk av bh , for det er ikke kult altså at puppen henger i bhen og det er vondt.. verl det var min erfaring ihvertfall.

Hver sin lyst og smak.

Men jeg foretrekker å bruke 2-500 kroner på en ordentlig ammebh som varer ut ammeperioden og støtter ordentlig og passer.

De de hadde på sparkjøp passet ikke meg ihvertfall, fikk jo puppene under armen, var ikke støtte nok i dem for meg ihvertfall, og det før jeg har begynt å amme..

Mulig jeg er sær da.. men når jeg ikke er gravid/ammer bruker jeg 75b og allerede nå er jeg oppe i 80 DD/E , sist ente jeg på F/G ... det er mye ekstra og da fikk jeg skikelig senebetennele i nakken og kuldra pga feil og for liten bh , i tillegg så strammet den slika t jeg stadig veklk fikk brystbetennelser...

Skrevet

Huff, lurer på hvilken str jeg kommer til å ende opp med..!

Bruker 85-E nå, men det er bare fordi jeg ikke har funnet BH med større cup, skulle egentlig hatt 80-F, og dette er str jeg har hatt siden før jeg ble gravid. Ser med gru frem til melkesprengte pupper! :(

Må vel på Felleskjøpet og kjøpe ku-BH!

Sukk, drømmer om C-cup-pupper!!

Skrevet

Jeg har hørt det ikke er noe farlig å bruke bh med spiler. jeg har kjøpt 2 med det i allefall. en venninne av meg brukte bare det. så hvis det er det eneste som er fint på å er behagelig ville jeg kjøpt det =) lykke til=)

Skrevet

Jeg bruker 95F nå til amming og måtte på spesialbutikk ( Netty) for å kjøpe dem. De kostet ca 300-400 kr,hvilket var billigere enn jeg hadde trodd. Spiler skal faktisk helst ikke brukes i amme-bher,de kan (KAN) blokkere melkeganger og føre til brystbetennelse... Safest å ha uten. Jeg er vandt med å bruke spiler til vanlig,men det funker nå uten også. Heller det enn brystbetennelse for det gjør vondt.

Invister i to amme-Bher, jeg er utrolig glad for at jeg gjorde det. Mye lettere å amme rundt omkring og bedre for både pupper og rygg enn en vanlig bh.

Skrevet

Har amme bher fra Triumph uten spile. Har riktignok litt mindre størrelse enn du etterlyser, men de hadde dem i de størrelsene og. (på Lindex) Varierer kanskje litt hva de har inne. For min del vokste ikke puppene noe etter at melka kom, veksten ble unnagjort underveis. (bortsett fra de to første dagene etter fødsel- så ut som Dolly Parton)

Skrevet

Jeg bruker 75H i amme-bh og har funnet mine fra Anita. De har de på Babyshop. Av en eller annen grunn er det sjelden de tar inn de store størrelsene, så jeg må noen ganger bestille.

Jeg bruker en type uten spiler, er ikke helt sikker på hva den heter, men de fleste modellene de har går bare til D-kopp.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...