Ane med lillegutt Skrevet 10. mars 2007 #1 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har hatt en utskrapning etter blighted ovum/missed abortion for litt over tre uker siden, vi har tenkt å prøve på nytt, men jeg er selvfølgelig usikker på når ting er tilbake til normalen igjen, med sykluser og alt. Vi har jo blitt rådet å vente til førtste menstruasjon med å prøve på nytt, men jeg syns det er vanskelig, i og med at det kan ta lang tid før alt er tilbake der det skal være Tenkte jeg kunne snakke litt med noen som er i en litt lignende situasjon, om det er noen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8570037-noer-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. mars 2007 #2 Del Skrevet 10. mars 2007 heisann.... jeg hadde en ma i januar..jeg fikk og beskjed om å vente en mens...og det gjorde vi..og jeg venta og venta og venta..syns det tok så lang tid før mens kom tilbake...men d tok 4 og en halv uke..venter nå ikm neste uke og håper jeg er gravid igjen...jeg har ikke testa etter el så jeg vet jo ikke om jeg har hatt el denne måneden men hadde smerter i høgre eggstokk en periode og det kunne vere under el...så jeg håper at spiren sitter nå.. er ikke noe gøy å miste..men det er tydeligvis mange som er igjennom det...jeg var selv 13uker på vei og det va litt av et sjokk...men man kommer på en måte over det...dvs man glemmer det aldri...men man lærer seg å takle det...nå gleder vi oss bare til å bli gravide igjen.. jeg fortalte d til alle at jeg var gravid så d var litt trist å si at vi hadde mista men jeg opplevde bare at folk hadde medfølelse så jeg opplevde det bare som positivt...men det er selvsagt mange forskjellige måter og reagere på...tanta mi som er jordmor sa til meg og jeg siterer det for jeg syntes det var så fint sagt: HUSK at det er lov til å vere lei seg. man har lov til å sørge over barnet man mistet... så husk det:) ellers så får du ha lykke til...jeg håper det ordner seg:) P.s jeg hadde også utskrapning.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8570037-noer-andre/#findComment-8570764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 10. mars 2007 #3 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei Synd at du mistet, unner virkelig ingen å miste. Selv var jeg 12 uker på vei og ante fred og ingen fare, skulle på privat UL for "moro skyld" i uke 12. Ble veldig overrasket da fosteret var dødt og hadde vært det i 4 uker Jeg var til utskrapning. Vi ventet ikke med å prøve, blødde bare i 2 dager, så etter nesten 2 uker begynte vi å ha sex igjen. Tok da 4 måneder så fikk jeg positiv test på IKM men begynte å blø etter 1 dag. Blødde da nesten konstant i 3 måneder ble helt kluss i syklusen. Nå har jeg endelig kommet i syklus igjen og har store forhåpninger denne måneden... Har hørt mye forskjellig angående venting etter abort, tror grunnen til at leger vil at vi skal vente er at det er lettere å regnet ut termin, for meg var dette ikke god nok grunn så vi begynte med en gang. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8570037-noer-andre/#findComment-8570950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane med lillegutt Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2007 Takk for svar, jeg var 12 uker på veg da de oppdaget at det ikke var noe der inne... Jeg hadde fortalt det til alle, men det å ha mange rundt meg som også visste at jeg hadde mistet var en støtte... Vi får se hvordan det går, vi gjør ingenting for å forhindre graviditet for å si det sånn, så får det gå som det går... Det høres jo logisk ut det med terminberegningen. Håper dere blir gravide snart, og at alt går bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8570037-noer-andre/#findComment-8581639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå