fione Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Vi har funnet frem det gamle og innsett at vi må nok kjøpe et nytt. Noen som har tips til hvor i Oslo en kan få tak i et sikkert, men ikke av de dyreste seter?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei På Barnas Hus på Alnabru har de ganske godt utvalg - prisene varierer veldig. Anbefaler at du sjekker på nett, det har vært noen tester av barnestoler siste året som kan gi deg en pekepinn på hvilken stol du bør velge. Hvor fant jeg de da... hmmm.... var det tv2 hjelper deg eller forbrukerinspektørene? Nei husker ikke men søker du etter "barnestoler" og "tester" kommer det opp flere, husk å se på datoen for testen.
ninsoer Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 jeg har funnet en jeg syns er veldig snedig.. men vet ikke hva merket heter.. d er med en stasjon i bilen der man klikker på bilsetet, slik at om babyen sover trenger man ikke vekke den får å ta den ut.. er oxo en sensor som viser om setet er plasert riktigt i forhold til kolisjonsfare.. slik at babyen er godt beskyttet om d skulle være tilfelle. er fra 0 - 13 kg d jeg har sett på.. og koster 1590. De har da mye billigere stoler men synes de er fordårlige..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Ta dere en tur til Svinesund, Happyland så finner dere massse fine seter til en billig penge. Hvir dere har mulighet da..=) =)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Maxi cosi er vel helt "greie" seter? ikke de absolut avanserte, men jeg tror nok at det er et fullverdig babyskydd de første 8 mnd. De har tilbud på dette setet på Babyshop til 990,- nå. og noesærlig under den prisen tror jeg ikke du kommer for et sikkert nytt sete?
mayaya Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Maxi Cosi ble kåret til best i test av Forbrukerinspektørene i høst. Et godt sete! Kan festes med og uten base. Koster 990 på Barnas Hus iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå