Gå til innhold

Kan jeg fullamme igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte ei jente for ei uke siden. Kom igang med ammingen på sykehuset,og fikk nesespray for å øke utdrivingen pga brystløft jeg har hatt. Når jeg kom hjem for 5 dager siden,så fikk jeg væskende brystvorter som blødde og har derfor måtte gi henne morsmelkerstatning nå i 4 dager. Har pumpet meg ca 2 ganger om dagen,men pga av at det har gjort så grusomt vondt har jeg ikke orket mere. Nå er sårene blitt bedre og jeg har prøvd med puppen igjen. Først var hun ikke interresert i å suge,men nå suger hun hverfall iherdig i en halvtimes tid av gangen. Er så redd for at melken har blitt borte og jeg ikke skal få ammet henne lenger,det plager meg virkelig for jeg har lyst til å fullamme henne fremover. Skal jeg kombinere mme og amming nå de neste døgnene? Når jeg ammet henne i stad sugde hun først en halvtime på hver pupp,men hun ble sulten igjen en halvtime etterpå og jeg ga henne derfor litt mme i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med ammehjelpen!

Se ammehjelpen.no

Der kan du ta kontakt med ammehjelper tlf der du bor, sende mail eller chatte med en ammehjelper online om den er åpen ;_)

Ellers finner du og mange tips på ammehjelpens side

(men tror nok du trenger litt skikkelig oppfølging)

Men du - alt håp om fullamming er ikke borte - bare du får den hjelpen du trenger så ordner det seg nok ;_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...