Gå til innhold

hva gjør dere i kveld da jenter??


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

sitter hjemme med lille gutt og slapper av jeg.. sambo er jo som vanlig IKKE hjemme denne helgen skulle han plutselig hjelpe en kammerat og snekkre og vet ikke når han er hjemme... han finner liksom på alt mulig i helgene .. føler at han ikke vil være hjemme med oss.. hmmm

 

har nå satt jonathan i vippestolen forran tv så han ser på america`s funniest videos... og han babbler også høres det ut som om han ler hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter foran datan, amalie ligger på leketeppet, er ikke helt fornøyd i dag.. pappaen i huset ligger på sofaen å ser på fotball.. Nå snuppa har lagt seg skal vi kose oss med taco og se barcelona-real madrid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært ute og gått tur, nå sover snuppa på sofaen mens pappaen ser på tom & jerry:) I morgen skal vi på skøyter med niesen min og mammaen hennes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hjemme alene som alltid. Men i dag er mannen på fest med venner, ikke på jobb.. jaja. Må jo få lov til det i blandt ;)

 

Ugg.. er ikke helt i form, hatt hodepine som har kommet og gått i en ukes tid, og vært litt kvalm nå og da. (hmmmmm.... husker ikke riktig hvordan de første symptomene var igjen jeg) Trøtt er jeg jo alltid.. O.o

 

Akkurat nå ligger snuppa å preiker med gymmen, godt hun kan det en liten stund av gangen.. Blir nok hengende her i kveld jeg =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står mannen på kjøkkenet og lager hjemmelaga pizza!! Så har vi kjøpt inn snop og leid to filmer. men først er det farmen...

 

Eldstemann er på overnatting hos tante, og mistemann er i seng. Sånne kvelder er bare deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...