Gå til innhold

Juni: I dag har vi kjøpt ny vogn :)


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Ente opp med en Carena lieback lux, den varen drøm å trille på, så mye lettere å komme seg rundt med inne på kjøpesenteret.

Mathias satt kjempegodt oppi den og stortrivdes :) Sovnet godt der gjorde han også.

Så utrolig deilig å slippen å drasse på den store vogna når vi skal på shopping!

 

Kjempefornøyd med kjøpet i dag ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny vogn:) den edge`n er jammen meg tung å drasse ut og inn av bilen ja...:( har snusa litt på div. "syden" triller i det siste jeg...som man kan legge helt ned og som har en god kalesje...gjelder dette vogna du kjøpte el? jeg har sett en god kandidat på smokken...den kostet 999,- tror jg...husker ikke navnet men den kom i sort og litt grønn eller sort og litt brun. De hadde også en annen sak der som stod til 499,-, men den kunne ikke legges ned...må nesten ha det...vi skal kjøpe en før vi skal på ferie i sommer...da må knotten få legge seg ned litt:):)

 

Har du vært på baby kafe i d siste forresten? Jeg har jobbet en del nå jeg...og skal jobbe til torsdag igjen...så blir dårlig med kafe på meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har carena easy,er super lett og fornøyd:) er godt og ikke drasse på tung vogn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den edgen er tung tung tung hehe, også tar den jo så mye plass. Vogna vi har kjøpt nå legges helt sammen kjempeenkelt, og den har kalesje. Var såå deilig å putte den i bilen, tok jo ikke noe plass i det hele tatt nesten :)

 

Her er link: http://194.103.47.10/Brio/Norge/Carena/Reisetriller/Reisetriller?ProdID=37138&imgid=453

 

Kjøpte Beige vi :)

 

Har vært på babycafe noen ganger ja, men ikke hver gang. Har jo lest her at du har begynt å jobbe igjen, så regnet med det var derfor du ikke dukket opp mer :) Jaja, jobben må jo nesten gå forran da, ikke noe å gjøre med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjøpte du den på Barnas Hus i Tønsberg? Så en liten søt gutt der sammen med mamma'n sin som hadde Mathias Leander på lua si ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo kjempe fin ut!!:) og så billig da:) ser ut som et skikkelig godt kjøp ja:)

 

Ja...jobber ca 50 % nå og ofte torsdagene:( er det like mange som møter opp nå el? arrghh....nå fikk jeg fryktelig lyst til å prøve å få byttet vakta mi!! skal du nå til torsdag el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg skal til Torsdagen ja. Har vært litt opp og ned, forrige gang jeg var der var vi bare 5, mens gangen før var vi vel ca 10 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...