Gå til innhold

oppmuntring...


gravid med ass,befruk

Anbefalte innlegg

hei alle sammen .

er 5 uker på vei og bryst smerter kommer og går , noen dager ømme andre dager ikke.. føler mg av å til litt små kvalm men begynner snart å tro at det er innbilning.. blir sprø altså.. vil kjenne mer tegn på at jeg er gravid.. ikke noe tegn til den berømte metall smaken i munnene eller.. noen oppmuntrende ord il meg? litt svak mens murr av og til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har først nå(i uke ti) fått store pupper(hadde nesten ingeting før) og de er ømme...eneste graviditets symtom jeg har hatt er trøtthet og sult,og litt mens lignende helt i begynnelsen..vi er heldige...prøv og tenk at du er heldig istedet:) hvis du er veldig engstelig kan du jo dra på privat ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første ukene hadde jeg INGEN symptomer. Hadde flere symptomer de mnd jeg ikke var gravid for å si det sånn.... ;o)

Ikke sikkert du får symptomer i det hele tatt, og ingeting er bedre enn det. I mitt forrige svangerskap hadde jeg kun ømme pupper. Ingenting mer hele svangerskapet. I dette er jeg dautrøtt om dagene. Har vært småkvalm noen uker, men det er begynt å gi seg.

Er i uke 10 nå...

Lykke til videre. Håp at du ikke får plager, du :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal stresse så mye med dette, du er tross alt gravid og stress/bekymringer er ikke bra for spira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...