Gå til innhold

Skal føde m journalist&fotograf tilstede..

frk.holm

Anbefalte innlegg

Hei jenter..det er på tide at vi viser at det å være alenemor ikke er så farlig! Jeg skal ha m journalist&fotograf under min fødsel om ligger rett rundt hjørnet, er i uke 38+4, og jeg vil vise at vi fint klarer både graviditet, fødsel og oppdragelse alene. Er det noe dere i samme situasjon gjerne vil skal påpekes så kom med det nå..og jeg skal passe på å få det m.

Jeg syns det er viktig at andre får se at vi klarer dette like fint som "kjernefamiliene" vi blir bombadert med..:)

Fortsetter under...

Så bra :)))))

Jeg har kviet meg for å sette inn fødselsannonse i lokalavisa t.o.m- da det går så mange rykter... Dødsbra at du gjør det. Det er tillatt og akseptert å ta abort nå, men vi som valgte å beholde må virkelig tåle mye sladder og baksnakking.

Å ja, vi kan til og med klare dette bedre enn kjernefamilien, vi slipper å krangle om hvem som skal gjøre ditt og datt... hehe..

Lykke til.

Hvor kan vi lese om dette?

Ja det er jo helt feil at vi skal være tilsidesatt og faktisk enda stigamtiserte i 2007!! Håper du satt inn en stor flott annonnse og at du holder hodet høyt!

Reportasjen og bildeserien kommer i bladet GRAVID. Vet ikke hvilken utgave ennå, men lover å oppdatere når jeg vet.. Det er jo litt avhengig av når min lille sønn velger å titte frem og si hei til verden og hans lengtende mamma :) Lykke til videre til deg -jeg kan nåes på [email protected] :)

Klem til deg og takk for dine ord

Annonse

Takk skal dere ha..Jeg syns egentlig vi er ganske tøffe alle sammen jeg. Vi er i hvertfall tøffe nok til å ta ansvar og vi gjør en "tomansjobb" alene ! Lykke til dere også og jeg kal si fra når det skjer noe her..Håper lillemann kommer snart-for mor er tung,stor og overklar nå:)

klem til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...