frk.holm Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Hei jenter..det er på tide at vi viser at det å være alenemor ikke er så farlig! Jeg skal ha m journalist&fotograf under min fødsel om ligger rett rundt hjørnet, er i uke 38+4, og jeg vil vise at vi fint klarer både graviditet, fødsel og oppdragelse alene. Er det noe dere i samme situasjon gjerne vil skal påpekes så kom med det nå..og jeg skal passe på å få det m. Jeg syns det er viktig at andre får se at vi klarer dette like fint som "kjernefamiliene" vi blir bombadert med..
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Så bra )))) Jeg har kviet meg for å sette inn fødselsannonse i lokalavisa t.o.m- da det går så mange rykter... Dødsbra at du gjør det. Det er tillatt og akseptert å ta abort nå, men vi som valgte å beholde må virkelig tåle mye sladder og baksnakking. Å ja, vi kan til og med klare dette bedre enn kjernefamilien, vi slipper å krangle om hvem som skal gjøre ditt og datt... hehe.. Lykke til. Hvor kan vi lese om dette?
frk.holm Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Ja det er jo helt feil at vi skal være tilsidesatt og faktisk enda stigamtiserte i 2007!! Håper du satt inn en stor flott annonnse og at du holder hodet høyt! Reportasjen og bildeserien kommer i bladet GRAVID. Vet ikke hvilken utgave ennå, men lover å oppdatere når jeg vet.. Det er jo litt avhengig av når min lille sønn velger å titte frem og si hei til verden og hans lengtende mamma Lykke til videre til deg -jeg kan nåes på [email protected] Klem til deg og takk for dine ord
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 kjempebra!! takk skal du ha.. alene men ikke ensom
Amalia84 Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Oj gratulere da gleder meg til å lese og deg og din sønn:) Stå på vidre. dere hviser oss vei til et bedre sted. Stå på
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Åj så flott!! Lykke tell under fødseln! D e bra at d finnes tøffe damer der ute!
frk.holm Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2007 Takk skal dere ha..Jeg syns egentlig vi er ganske tøffe alle sammen jeg. Vi er i hvertfall tøffe nok til å ta ansvar og vi gjør en "tomansjobb" alene ! Lykke til dere også og jeg kal si fra når det skjer noe her..Håper lillemann kommer snart-for mor er tung,stor og overklar nå klem til dere alle
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Hehe;) så moro å spennende da!! Lykke til!! Håper poden kommer snart da;)
Singelmamma og banden Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Så moro!!!! Akkurat en slik reportasje har jeg savnet i bladet GRAVID. Nå er jeg neppe gravid lengre når det kommer ut, men jeg skal i alle fall kjøpe det likevel :-) Lykke til med fødselen!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 HELT ENIG.. JEG HAR VIRKELIG SAVNET EN SÅNN REPORTASJE I ALLE BLADER JEG HAR KJØPT. LEVER M MYE RART I HODET OG MØTER FORDOMMER OVER ALT. SI FRA NÅR DET KOMMER DA. LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 Frk. Holm. Nå har jeg satt inn en flott fødselsannonse Med lykkelig mor som signatur.. Lykke til med fødsel
frk.holm Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2007 SÅ BRA!!!!!!! Jeg er så glad på dine vegne! Tuen takk for hilsen og jeg ønsker deg og din vakre gutt alt det beste. ...jeg går å venter utålmodig på gutten min her nå..he he Stor klem til deg fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå