Gå til innhold

kommer jo ikke som noen bombe, men hadde jo et håp...

Anbefalte innlegg

testet negativt i dag på rugedag 12. Ble selvfølgelig veldig skuffa, hadde egentlig en god følelse selv om jeg nesten ikke tillot meg selv å tenke den. Men det ville vel vært for godt til å være sant.

Dessverre ingen i fryseren, så da er det bare å tenke på andre ting en stund.

Gyn på Volvat sa at vi måtte vente to menstruasjoner og så starte på dag 21. Tror dere hun mente at den som kommer nå telles som den første, eller blir den neste den første?

klem

Fortsetter under...

Hei Lita. Det var trist å høre. Har sniktestet litt selv, kanskje litt tidlig, men selv eggløsningstesten var blendahvitt. Så her må jeg stålsette meg for nytt forsøk selv.

Jeg vet ikke hvordan de regner med nytt forsøk, men er stygt redd for at en starter opp i syklus nummer 2 etter mislykket forsøk - slik du skrev, ja.

Masse trøsteklemmer fra MaliMali

Annonse

Hei lita:)

Det var trist å høre om testen din.....hvilket forsøk var det?

Jeg har 5 ivf bak meg og er nå gravid i uke 18, så IKKE GI OPP!!! Det går til slutt, en må bare være litt tålmodig av og til dessverre....

Den mensen du får nå som er et resultat av negativt forsøk regnes som den første mens/syklus. Den du få etter det igjen er "startmensen" og da ringer du inn mens og begynner på spray på dag 21. Så du slipper heldigvis å vente 1mnd. ekstra.

Lykke til videre!

Klemmer:)

Takk for mange fine ord, jenter. Godt å vite at det ikke er så lenge til neste forsøk. Men det er fortsatt ikke tegn til menstrasjonen, så et bitte lite øøøørlite håp finnes jo. Selv om den kan utebli pga crinone...

Rugedag 12 er for tidlig, i allefall om du bruker clearblue!

Den slo ikke ut på meg forrige gang, mens Quick Response gav en nestsen usynlig rosa strek :-)

Vent til dag 14, og bruk Quick Response :-)

Jeg begynte å spotte på rugedag 8 forrige gang... så det er jo en mulighet for at du er gravid allikevel!!!

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene...

Sender masse babystøv din vei!!!

Det kan være for tidlig å teste. Så lenge mensen ikke har kommet ennå, kan det være håp. Selvfølgelig greit og stålsette seg mot nedturen, men det kan være håp ennå.

X-fingrene litt til for deg

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...