Gå til innhold

Leste i det nyeste foreldre og barn


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

det var gjort en undersøkelse blant kvinner i USA,om man ble lykkelig av å være sammen med barna sine. Men i det ble man visst ikke!!

 

Jeg må nå si at jeg blir glad av å være sammen med Patrick,velger da virkelig å bruke tiden min på han,enn å se på tv eller snakke i tlf(som var nevt som ting som kom høyreopp på lisen enn å være sammen med barna(!)

Og det er ikke noe jeg sier for at man er blitt lært opp til det. Jeg blir glad av å være sammen med barnet mitt.

 

Være sammen med venner og gjøre voksenting,se på tv,er jo godt det og...av og til.

 

Hva sier dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blir lykkelig å være sammen med minsten. elsker å se hva han kan å alt som skjer. er så moro å være mor. men må ikke glemme hverandre. deilig med voksentid når gutten har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste det der jeg også.

Jeg må jo si at det er slitsomt å være mamma. Og før jeg i det hele tatt hadde fått barn så var jeg jo veldig lykkelig og veldig lykkelig uvitende om hvordan det var å være mamma.

 

Etter å ha blitt mamma ville jeg aldri ha vært Karsten foruten. Men det er jammen slitsomt i blant. Tenker ikke så mye på at det er slitsomt med nattevåk, såre pupper og sånne ting. Men tenker med på at det er slitsomt å vite at jeg nå faktisk har ansvaret for et lite liv. Det er faktisk JEG (og selvfølgelig flere ting, men i stor del meg) som avgjør om dette barnet får ett godt liv, jeg avgjør fremtiden til dette barnet, det er jeg som skal være stor, voksen og ansvarlig...

 

Selv om jeg koser meg masse med Karsten så er det litt tyngende å bli mamma, ja. Når han for eksempel legger seg for kvelden, så er det jo alltid noe jeg kunne ha gjort for å ha "tilrettelagt livet hans" i stedet for å bruke tid på meg selv. (Men det å ha voksentid er jo selvfølgelig også viktig for at jeg skal fungere og på den måten gi noe tilbake til ham på)

 

Så ja, jeg er vel på en måte mer lykkelig etter at jeg fikk Karsten, men samtidig var jeg mer lykkelig før jeg fikk ham. Det er et stort ansvar det å få barn og selv om jeg koser meg med å være sammen med ham, så er det samtidig veldig ansvarsfullt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det ikke alltid like lett å være mamma,og merker at jeg bekymrer meg mer etter at jeg fikk Patrick.

Og kan godt hende jeg på en måte at jeg var lykkeligre før jeg fikk barn...

Men nå som man nå først har fått barn,så blir jeg jo lykkelig av å være sammen med han,blir jo ikke gladere av å se på tv enn å bruke tid med han f.eks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor trøtt jeg er så er det ingenting et smil fra minsten ikke kan ordne opp i. Er veldig enig med -carina-, var lykkelig uvitende før man fikk barn, men kunne aldri vært foruten nå.

Så er det sånn her hos meg at selv etter en slitsom dag og han endelig har sovnet, så tenker jeg likevel på hvor fint vi har hatt det sammen den dagen.

Er absolutt lykkkelig som mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg Helena, uansett hvort trøtt eller sliten man er så er det ingenting et smil ikke kan orden opp i! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...