Gå til innhold

Hvordan ser dere ut, jenter? =)

Anbefalte innlegg

Tenkte kunne fortelle hverandre hvordan vi ser ut, siden få av oss eller ingen har noen bilder her...=)

Jeg er 175 cm høy og ca 60 kg, tror jeg ser ganske ok slank ut=) Elsker å pynte meg i mange fine klær og prøver å være like flink når det gjelder håret. Har lenge hatt lyst til å gjøre håret litt blondere + sette i noen extentions. Til sommern tror jeg=D Kjenner noen som gjør det billigere enn i vanlige salonger. Liker å trene, men nå er jeg heeelt ute av det! Skal ha kroppen i "tipp topp shape" før jeg blir gravid med min lille=D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8569184-hvordan-ser-dere-ut-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt initiativ! Slenger meg på her jeg da..

Jeg er liten av vekst og passelig bred; akkurat passelig meg :) Er snowboard i klesstilen, selv om brettet støver ned i boden (det er da så vanvittig dyrt å dra til fjells!) - er glad i litt baggy bukser og hodeplagg. Men som bestemoren til min kjære sier; "i det ene øyeblikket er du sååå sporty, og i det neste er du en flott ung kvinne!" (sitat fra dåpen til svigers siste avkom) - så jeg kan altså pynte meg og, når anledningen krever det... Jeg er dessverre bare litt for glad i det komfortable.. Men det jeg vokser det vel av meg, som min kjære så pent sier :)

hehe.. kanskje vi er litt like I'veBeenExpectingYou=) ?

Jeg er også 175 og veier nesten like mye som deg. Jeg har også halvlangt hår og ønsker meg extensions for å få det lenger og litt fyldigere. ;) Har blondt hår med litt gyllne striper i.

Ellers pynter jeg meg ikke så veldig mye da. :) Jeans med pumps og en fargerik trøye eller jakke er nok for meg. :)

Hei

jeg er 178 cm høy og passelig slank- hadde vel ikke sagt nei takk til fjerning av noen kilo;)

Jeg har lyst langt hår og liker å pynte meg, og sminke meg Men tror nok ikke folk ser på meg som en dolledoll:) Er liksom ikke en sånn dolledoll person:)

Er veldig avslappet som person og har den holdningen at alt ordner seg:)

Annonse

Meg ja. Jeg er da ei stutt-tjukk jente på snart 18 år med briller.

Om jeg skal forklare litt mer er jeg rundt 1.60 høy og veier altfor mye. Men bryr meg ikke så mye om det. De får ta meg som den jeg er, jeg er ingen andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...