Gå til innhold

Jeg blør litt utenom mensen,

Anbefalte innlegg

og lurer jo på hva det skal bety. Jeg er ikke så mye inne her til vanlig. Jeg holder for det meste til på englesiden, for jeg mistet jo min 13 måneder gamle sønn for litt under 5 måneder siden. Jeg sluttet da å pumpe meg, og sluttet med pillen i desember. Hadde min første mens nå i forrige uke, men nå i dag så merker jeg har jeg har litt blodig slim. Er dette normalt i forbindelse med at man slutter med pillen, får tilbake mensen etc., eller kan det bety noe helt helt annet? Har noen av dere noen innspill til meg her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8569115-jeg-bl%C3%B8r-litt-utenom-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Alexandra.

Trist å lese din historie....

Du skriver at det er litt blodig slim du har.

Det sies at litt blod i forbindelse med eggløsningsslim tyder på at man er ekstra fruktbare.Du kan lese litt mere om blandt annen skret på

www.pernille.info

Håper spira sitter snart hos dere!

Hilsen fra

Hei Alexandra:

Vil bare si at jeg har savnet deg så lenge. Husker hvordan usikkerheten var tidlig i svangerskapet ditt, og etter at gutten ble født så altfor tidlig, så hørte vi ikke mer. Leste nå hvordan det hadde gått, og dere har min medfølelse i en utrolig tøff tid. Nå er jeg glad dere har krefter til å prøve igjen. Vet du sa sist at du ikke klarte å glede deg over svangerskapet fordi det var så mye problemer. Nå får vi håpe du snart er gravid, og kan nyte et normalt svangerskap.....Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...