-carina- Skrevet 10. mars 2007 #1 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg er på utdrikkingslag i dag, men en liten tur hjemom for å amme... Men klarer visst ikke å holde meg helt unna DIB... ) Vel, ammingen er unnagjort. Får hive meg i dusjen og få på meg pentøyet... Så er det PARTY! (Men jeg kjører bil da, har blitt lat på mine gamle dager!) :oD Ha en riktig så fin kveld! ) Klemmer til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 10. mars 2007 #2 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe,nei,dibbing er avhengighetsskapende. Sku egentlig stått en advarsel når man kom inn på siden :-) Slik som det gjør på røykpakkene ) Håper du får en kjæmpe fin kveld da:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 10. mars 2007 #3 Del Skrevet 10. mars 2007 kos deg så mye carina! her blir det bare litt kose vin i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 å, høres kjempe ut å gå ut ikveld, kooooooooooos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå