Gå til innhold

hei jenter..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

hva slags størrelse bruker babyene deres i bleier?? jonathan bruker fortsatt pampers den nr 2

 

3-6 kg... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Libero 5-8 kg..Men snuppa er så liten så de passer egentlig ikke...Synes bare den str før var litt "kort" liksom. Hun veier 4.5 kg ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan veide 5030g på 6 ukers kontroll og er 11 uker i dag,,, så han veier nok rundt 5,5 tenker jeg.. så må vel slutte med de snart.. men han har mye og gå på for han er liksom ikke så tjukk rundt livet hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Libero 5-8kg, og de kan vi bruke lenge tror jeg. Har mye å gå på, ikke så tykk rundt livet Ingrid heller. Veier rundt 6.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker pampers 3,4-9 kg. har akkurat gått over til den,pampers 2 passa fortsatt men syns det begynte å bli litt kort..Kasper veide 5865 sist vi veide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pampers 3-6. han er litt tynn i kroppen, så det går fint (5400 g)... Veldig greit siden de koster 20 kr pakka rema 1000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt Libero 5-8kg og Pampers Active Fit 3 ei stund, fra hun var vel 2 mnd (er 12 uker i dag). Mest fornøyd med Liberoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker libero 3-6 ennå, men må nok snart gå over på neste. Må bare bruke opp de to pakkene jeg har allerede kjøpt inn først:) Var 5330 for en uke siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store gutten min på godt og vel 8 kg har brukt libero 5-8 og pampers 3 en måned allerede. Byttet over da de i str under begynte å lekke.

 

Liker pampers om dagen og libero om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker libero 5-8 kg, m syns dem er så innmari breie mellom beina, så i natt prøver vi libero up&go 7-11kg, den er litt smalere, mulig litt stor m får se om hvordan d går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker pampers 4 . tror d er 7-11 kg.. Den passer kjempebra,vesla har ikke hatt en lekasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker libero 7-13 nå, men den er stor.... men den str mindre er liten :( også er det libero som har bleiavtale på kiwi her.... men må nok heller prøve pampers tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker pampers 3 på gutten, tror han er rundt 6.5kg nå.. prøvde libero, siden det var de vi hadde i str 1 og 2 .. men nå passer pampers best, bedre passform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...