Gå til innhold

**Skravletråd IKM uke X**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det plass til meg også her eller? Eg vet egentlig ikkje helt kor eg høre hjemme..Før eg begynte på p-pilla hadde eg vanlig 28 dager syklus, men nå er det litt på bærtur... nå fikk eg EL på søndag, da var det dag 23....så da vet eg ikkje ka tid IKM starter...

Kanskje et litt teit spørsmål, men eg slenger det ut likevel..er det sånn å forstå at IKM etter EL like mange dager som EL kommer etter EL? Hvis dere skjønner hva eg mener? Hvis det tar 23 dager før EL kommer, tar det da 23 dager til IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 85, Nutmeg?? Det høres jo utrolig frustrerende ut? Pleier du å ha så lange sykluser? Og hvordan ble det med spottinga, førte det til noe mer? :)

Bergensjenta, selvfølgelig er det plass til deg også! Vanligvis så er det ca 14 dager mellom el og IKM, uavhengig av hvor lang tid det er mellom IKM og el. Når du først har fått el så trenger du ikke vente mer enn to uker før du vet om spira sitter eller ikke, med andre ord! :)

Her er jeg igang med el-testing, dag 13 i dag. Hehe, ikke fnugg av utslag så langt, men det hadde jeg heller ikke venta. Må vel snart bestille flere el-tester, tror ikke jeg har nok til en ny 7 ukers syklus, gitt. ; )

Skrevet

Hei igjen:)

Tasselur; nei, jeg bruker ikke ha så lange sykluser. Heldigvis. Håper denne blir kortere. Ja, for tr kom i går!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi! Jeg ble kjempeglad:) Så, med en ny syklus på 85 dager er det bare å begynne glede seg til IKM i uke 24....... For tidlig å starte skravletråd på den kanskje?;) Jeg stemmer for at kroppen min er snill og gir meg en syklus på under 40 dager denne gangen!

Begynte tempe i dag. El testing får vente litt, syntes plutselig det ble mye målinger og styr. Tar dette litt gradvis. Synd de ikke selger el-test pakker beregnet for oss med laaaaaaaaange sykluser. Fint med en pakke med 30 tester til samme pris som "pinglepakken":)

Ha en flott dag jenter:)

Skrevet

Tasselur: Takk for info, kanskje eg ska inn på skravletråd ikm uke 13 eller 14, men e fortsatt ikke sikker, men trur det er halvannen uke til IKM trur eg..vet ikkje om eg klare å vente så lenge...laaaaaaaaang vente tid!

Skrevet

Dag 14, sukk, dette går saakte. Har ikke tatt dagens test ennå, men den blir nok blendahvit den også. Jeg håper på en fin flott syklus på 28 dager, sånn at neste syklus kommer i gang fortest mulig. For vi har jo planer om å hoppe over jula...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, hei!

På tide å riste litt liv i denne igjen:)

Lite opprop:

Tasselur

Emblamamma

Dreamer

Maybeme?

Løve81

Engel 24

Carrie_81

Bergensjenta

Er dere her? Håper ikke det. Synes nemlig at dere skal ha flyttet over til 1.trim nå:)

Jeg har vært hos legen. Tok MANGE prøver og skal tilbake om et par uker for å gå gjennom resultatene. Håper det er noe "lett-fikselig" som er skyld i mine laaaaaange og ustabile sykluser. Ja takk til en hormonforstyrrelse som lar seg fikse av et par piller!

Ønsker dere alle en superfruktbar påske med MYE kos:)

Skrevet

Ja jeg blir forvirret av min kropp jeg som bytter syklus sånn hver tredje mnd, og veksler mellom 28 el 31 dager..he he

Venninnen min slet veldig med dette at tr ikke kom...hun fikk eggløsningsprøyter, og måtte sette noen andre sprøyter under mensen..

De fikk det til på 2 forsøk..så verdt og høre om for dere som ikke får mensen serlig ofte..

Lykke til alle sammen...

Skrevet

Jeg er her dessverre ennå... Skal teste denne uka, ettersom jeg tror jeg vet ca når eggløsning var. Er imidlertid ikke helt sikker, så det kan være et skudd i blinde eller at jeg får tantebesøk...

Men det er lov å håpe :)

Skrevet

Jeg er her! Dag 25, og tror jeg hadde el i helga. Slo ut på test på lørdag, og vondt i går. Men vi skal jo hoppe over denne pp... Litt underlig det der, men sånn ble det. Ihvertfall, hvis el var i helga blir denne syklusen drøye 5 uker. Myyye bedre enn de 7 som var sist. Håper de krymper, sånn at neste blir enda kortere!!

Så spennende med testing, Carrie! Og håper legen kan fikse så du får litt orden på syklusene dine, nutmeg. Så lange må jo føles helt håpløst, huffameg. Satser på at en dose av hormoner av et eller annet slag fikser biffen! Hvor er du hen i syklusen da, cec-cel? Eller, haha, med overskrift skraveltråd IKM uke X er vel noe av poenget at man ikke helt vet... ; )

Skrevet

Får nesten henge meg på her jeg tror jeg :) Er på dag 71 i syklusen nå...og det blir jo ingen baby ut av det å ikke ha mens!!!

Sluttet med pillene i april i fjor, men startet egentlig ikke prøvingen før i august. Men har vært hos lege idag og er henvist videre til litt mer utredning. Håper bare det klaffer snart...er en veldig utålmodig person :) Hehe...

Skrevet

Slenger meg med her jeg…

Pleier å ha sykluser fra 30- 45 dager, vanligvis drøyt 30. Nå er jeg på dag 38, aner ikke når EL var…

Har nettopp begynt å prøve, tok ut spiralen for en uke siden. Håper inderlig at EL var omtrent da, slik at det er en sjanse for at ting kan ha klaffet allerede i denne perioden. Men føler meg overhodet ikke gravid, og må altså vente på mensen i minst en uke til før jeg kan teste. *frustrert*

Skrevet

Tasselur; hehe, som du sier; headingen på tråden sier vel alt? Jeg vet ikke helt hvor jeg er i syklusen. Alt jeg vet er at jeg har hatt tr, og at jeg forhåpentligvis nærmer meg el elller tr om ikke så alt for mange dagene:) Har begynt tempe, men er like god på temping som på stabil syklus..... Hjelper ikke så mye mao:) Men, snart påskeferie og gooood tid til kos! Tror bare jeg bestemmer at jeg har el disse dagene;)

Dumt det var noen som svarte på oppropet, hadde jo håpet dere var gravide! Og, velkommen til dere nye med upålitelig syklus:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei og hå! Og der kom tanta, da ble det 33 dagers denne gangen. Fikk utslag på el-test sist lørdag, dvs 12 dager siden. Kanskje syklusen stabiliserer seg?? Håper det, nå går vi for januarbebis!!! Hvordan går det med dere andre? : )

Skrevet

Hei hei jenter :) Jeg er her enda...Er på dag 43 i syklusen og er så DRITT lei!! Ingen tegnt til tr men tok nok en test i går som var kjempe negativ... Er vel innbilt svangerskap tenker jeg...Luft i magen og kjempe svimmel!!!!!!!

Hvordan går det med dere da jenter? :)

Skrevet

God morgen:)

Tasselur; høres jo ut som om du er på riktig vei:) Deilig at du ikke fikk lengre syklus! Lykke til med el-jakten nå:)

Engel24: føler med deg! Laaange sykluser er grrrrrrrrrrrrrrrrr

Jeg er vel på dag 23 i syklusen nå. Ikke engang halvveis dersom jeg slår til med en ny 85 dagers mao. Kroppen gir ingen hint om noe som helst, så jeg regner med dette blir nok en lang syklus. Men, det er vår og sol, så mirkaler kan jo skje:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...