Gå til innhold

Her var det stille og rolig i dag.


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Bare jeg som sitter hjemme å kjeder meg.

Er sååå kjedelig å være alene. Spesielt når helgen kommer,da bruker vi vanligvis å slappe av sammen å kose oss med god mat,eller gjøre noe sammen. Nå blir jeg bare sittende her alene etter bebisen har lagt seg..blæ :-(

Gleder meg sånn til sambo kommer hjem igjen,han har vært borte siden i midten av februar. Kommer hjem den 17.mars,så i dag er det bare en uke igjen :o) JIPPI :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig å være hjemme alene sååå lenge, da! Og jeg som klager når jeg er hjemme alene en helg! Hvor er samboeren din hen, siden han er vekk så lenge, da?

 

Jeg skal ikke være her og lage liv i kveld. Er egentlig på utdrikkingslag, bare hjemme for å amme litt... :o) Men du får lage masse ny innlegg som vi kan svare på i morgen! ;o)

 

Ha en riktig fin kveld! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på NATO øvelsen. Det er ikke ofte han er borte i hele tatt,og så plutselig sp er han borte nesten en måned,hehe,vet jo ikke helt hva jeg skal ta meg til da :-)

 

Å så morsomt med utrikningslag da. Du får bare kose deg kjempe masse i kveld :o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk av svigers i hele dag, de kom 11 og dro nå, så da har det ikke blitt tid til noe data i dag. Litt abstinenser...hehe...Men, nå sover snart begge snuppene, så da skal vi slappe av med film og godteri i kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig når han er nødt til å være borte så lenge... En helg eller "i verste fall" en uke... Men når han er nødt til å være borte en hel måned, det er lenge det! Masse nytt som skjer med Patrick mens han er borte sikkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...