Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har diabetes 1 og fikk det ca en mnd før jeg ble gravid så det er ikke svangerskapsdiabetes.

Det jeg lurer på er om dere andre med diabetes har fått store barn, vår lille prins har stagnert i vekst og de sjekker han en gang i uken, jeg har 23 dager til tremin og prinsen veier 2300g. Har dere med diabetes lagt på dere mye selv? Jeg veide 62 da jeg ble gravid og nå er jeg 20 kg tyngre...82 kg... synes det er fryktelig mye. Legger man på seg av insulin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svangerskapsdiabetes og sist jeg var på kontroll var han +28% (noe som tilsvarer ca 4,5 kg ved termin). Skal inn på ultralyd igjen på onsdag, to dager før termin for å sjekke om han fortsatt vokser like mye og evt bli satt igang. Jeg har lagt på meg ganske mye ja... :P Hehe... har gått opp ca 25 kg jeg!

Skrevet

Ja det var også mye å legge på seg, jeg når nok den vekta jeg også... :-( håper for all del at det går over etter fødsel og at ikke det blir værende mer enn noen kg mer enn det jeg hadde fra før jeg ble gravid. Ellers ønsker jeg deg lykke til:-)

Skrevet

Ja, jeg håper virkelig at det meste forsvinner rimelig kjapt! ;) Takk for det, lykke til du også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...