Gå til innhold

Har så lyst å til syden!!!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Er det flere som har lyst?

Får liksom ikke bestemt meg på om det blir for mye for meg å freise alene til syden med Sine, eller om det bare er å kaste seg ut i det.

jeg har så lyst at jeg blir helt gal...

Sjekker sydenturer på nette hver dag !!!!!

trenger sol å varme snart nå.. Men jeg finner liksom ikke noen "billige " turer heller! Noen tips?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene nei! Jeg har å skikkelig lyst på en sydentur nå. Men det er ikke noen billige hopp-på turer akkurat nå,fra der vi bor.

Vi har en liten plan om å få til en tur til Tyrkia i mai. Å så har vi nesten bestemt oss for å reise til Kreta i slutten av august. Men det er jo så leeenge til :-)

 

Har du ingen du kan reise sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal til lamanga i slutten av mars! gleder meg.

ser liksom ikke helt for meg ..min lille hvite bebis ..med hvite legger.. i lite klær,solbriller og hatt:) tihi.

litt overgang fra kalde nord:P

 

heldig dere som bor sørpå! billig å dra til syden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har KJEMPELYST, men tror mannen min hadde gråti en uke om jeg var borte, og penger har vi ikke heller. Få gratis italiatur i sommer, men det er liksom nå jeg trenger soooooooooooool, så jeg forstår deg godt ;::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en uke til Gran Canaria 9mai, men det er med begge ungene og foreldrene mine:-) Skal to uker til tyrkia i august, men vi drar alle 4 da og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo koselig å dra hele familien da, det blir jo ikke noe rølpe tur uannsett så !

 

Jeg har jo noen venninner som sikkert ville vert med men de er ikke help på samme stadie som meg, jeg har bare en venninne med baby, en gravid(kan jo ikke ta med ho, ville jo skremme livskiten ut av ho hehe), de andre er fortsatt veldig fest klare hele tiden, og det skurrer jo litt siden Sine skal med!

Men det er vel ikke direkte farlig å reise alene, det eneste er jo vist jeg blir syk eller noe! ( er nesten aldrig syk da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere muligheten, så reis:-) Har nettopp kommet hjem fra Gran Canaria og vi har hatt det utrolig flott! (Mannen min var syk første uka, jeg hadde forkjølelse, men heldigvis så var Maja frisk hele tida!)

 

Vi storkoste oss iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var to uker på grand canaria så vi feiret nyttår der nede, jeg hadde ikke lyst til å hjem i det hele tatt jeg da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...