Berma Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 jeg pumper meg og gir henne på flaske da jeg har vært plaget med såre brystvorter, så da har jeg ganske god oversikt over hvor mye melk jeg har. men i den ene puppen er det nesten ikke melk selv om jeg pumper meg like mye og like ofte på begge brystene. siden jeg pumper har jeg jo mulighet til å vri på pumpa sånn at jeg får tømt alle melkegangene, men det er bare et par med melk i ikke mange som den andre. hva kan jeg gjøre for å få mer melk? er det melkegangene som er tette, og hva gjør jeg?
Expat Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Ofte er det bare sånn. En pupp har mange alveoli som produserer, den andre har få. Det bra med det er at de helt sikkert får fløtemelk fra den lille, det motvirker mageverk, og gir bedre netter... Hadde gangene vært tette hadde du hatt vannvittige klumper nå...
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Hvis det er en trøst så har jeg det også sånn...og det er den puppen som er minst fra før av som har minst melk, så jeg ser ut som jeg bare hadde råd til silikon på den ene siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå