Gå til innhold

Smurfer:Nytt treff 19/3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal prøve å komme oss på treff, høres deilig ut med vafler! Men usikker på om jeg har bil på mandag.

Skulle gjerne vært med å trillet i dag, Tonis. Har SÅÅ lyst til å komme meg ut litt, men Emilie er syk.

Har feber, hoster, nesa renner, og er hes i stemmen. Hun har nok blitt rammet av samme influensa som hele gjengen fikk da vi var nordpå. Hun var litt syk der borte også, men heldigvis feberfri under reisen hjem igjen. Men så fikk hun feber igjen i går kveld.. Tenkte å ringe legen i dag, best å få sjekket henne.

Annonse

Hallo!

Kanskje vi ikke kan komme i morra likevel... :(

Det skal komme snekkere hit enten mandag, tirsdag ELLER onsdag! Herregud, at dem ikke bare kan si en dag.. Så slipper jeg å holde meg hjemme liksom! Skal se om de kommer i morra, hvis ikke skal jeg ringe dem.

Så da veit du det...

da ser det ut som vi kanskje ikke blir så mange imårra da- men desto mer vafler på oss andre- tjihi.

somsagt; dere får ta huset som det er. I tillegg tenkte jeg at jeg skulle få gjort SÅ masse idag, men inntaket av alkohol igår har gjort formen min NOE redusert idag...hmmmm...

Blir uansett koselig å se dere som får kommet dere hit imårra da!

Kjør inn ved Kiwi, ta til venstre, følg veien helt til du kommer til ett kryss med stabbur, umalt garasje og grått hus på venstre side..DER BOR VI :0)

hei Sangsmurf!!

Har du ordnet deg med skyss? Jeg så ikke innlegget ditt før nå jeg... Jeg har full bil! Så du kan desverre ikke kjøre med meg... Anne og Andrea skal kjøre med meg, og så må jeg nok ha med meg Ida også...

Håper du får ordnet med skyss da!!

Vi ses snart!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...