Gå til innhold

Det stikker slik!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen:)

Mye bedre å være slank og ikke ha pupper enn to digre deiger som bare på strammes inn i en trang BH : ) det synest ihverttfall jeg ! Men en vil jo allltid ha den en ikke kan få sant? sånn som at jeg har stritt hår men alltid har ønsket meg kruller? Kjedelig det der : )

Frøkena våres var så trøtt at hun la seg nå, kvart på syv. Sovnet som en stein : ) da er helga i gang ! Vi har ostepop og sjokolader, og rester av middagen i går (den fahitas greia) Nå har vi akkurat spist rester av potetball (dere kaller det kanskje raspeballer eller komle?) som svigermor kom med . M.. men potetball er jo fødemat leser jeg her på kjerringrådsidene så jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke spise for mye.. Men uff, nå sitter jeg her og er helt sprengt :)

Ja, det er mye lettere å være to når det gjelder slanking! Men for meg blir det fort en konkurranse (hadde spisetrøbbel når jeg var yngre) så sånn egentlig er det ikke sånn ideelt for meg da . He he . Men nå er det rikelig å ta av her ! ! Jeg var i syden sist sommer og da var det så varm at jeg måtte ha på meg bikini. Du kan trygt si at bildene fra den ferien der jeg er i bikini er tatt ut av albuet : )

De vet ikke helt hva som gjorde at frøkena våres ikke ville ut. Hun gled ikke ned i bekkenet så om jeg er for trang er umulig å si . Er 163 cm og leser at de over 165 har som regel ingen problemer . Men hun var jo stor da, 4250 og når vi gikk igjennom fødselen sist så fikk jeg vite at hun egentlig ikke var i nærheten av å gli nedover. Hun stod så veldig høyt opp. Uansett orker jeg ikke det en gang til. Hva symfysemålet ditt nå? Mitt er på 40 cm! Kommer meg ikke høyere akkurat for der er ikke mer plass på arket : ) Så nå er jeg spent på hvor mye denne pluggen veier når den kommer ut , men håper den klarer å holde seg inne til tirsdag . Har dere prøvd kjerringråd og slikt? jeg prøvde ALT sist og denne gangen unngår jeg alt som har med kjerringråd å gjøre : ) rart hvor jeg forandret mening. Gruer du deg til fødselen? Uff, jeg skal ÆRLIG innrømme at jeg gjør.

Så heldig du er som har fått giftet deg. Tipper du var flott : ) var det drømmebryllupet? Synest det er så dyrt å gifte seg jeg. Så vi får nok bare spikke og spare.

Kos deg med pizza, jeg spiser til alle døgnets tider jeg da. Står ofte opp å spiser om natta også. Jeg er helt på bærtur :) men blir kvalm om jeg ikke spiser hele tiden. Om morgenen er det første jeg må gjøre er å spise, hvis ikke brekker jeg meg. Har du det slik : ) Kanskje ikke? Hehe

Nei, kos deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Sant som du sier ønsker oss alltid det vi ikke har:-) Jeg og har stritt hår, har alltid ønsket meg krøller, det er jo så fint!

Syns du det er dumt at du sikkert aldri får gjennomføre en hel fødsel eller synes du det er greit? Du vet jo hvordan smertene er, like greit og sleppe kansje?

Kjenner jeg begynner og kvi meg. Vil ha epudiral denne gang, er jo som og komme til himmelen sier folk som har fått det. Første fødsel fikk jeg det ikke av en eller annen grunn. Med nr to fikk jeg men han var ute ett kvarter etterpå så det var ikke begynt og virke:-(

Jeg har prøv å drikke kanel og melk. Trodde virkelig ikke det skulle smake så pyton. Var helt grusomt! Skulle vært hos deg og fått meg en komle:-)

Det og gifte seg er jo kjempe dyrt, men foreldrene mine betalte det. Vi betalte klærne selv. Å leige kjole for en dag kostet 10000. Kanon dyrt. Svigers spanderte bryllups reise på oss til Kenya i 3 uker. Da måtte jeg også gå i bikini, men var ikke noen kjensfolk og se. Lite bilde av meg i bikini, Markus var 7 måneder så han satt for det meste på fanget mitt og sjulte valkene.

Vi gjorde bryllupet så billig som mulig, hadde det på en skole der leiga var på 500 og kokk som vi kjente. Ingen alkohol siden hele hans familie er veldig kristlige. Alkohol fordyrer jo Veldig. Jeg kunne ikke tenkt meg at bryllupsfesten skulle vært en stor fyllefest heller, men ett par glass vin hadde vært ok. Ble jo ikke helt som vi ville siden vi måtte ta hensyn til hans familie. Dei danser ikke heller så ble lite folk på golvet. Jaja koselig var det nå:-)

Vet ikke helt va symfysemålet mitt var på mandag men sist torsdag så syns jeg og huske at det var 35 cm. Papirene ligger i bilen så kan ikke finne ut 100%

Får gå og begynne på pizzaen, skal bli godt!

Har du noen gode oppskrifter og dele med meg?

Spurde svigemor om det var folkehøyskole på stord men hun trodde ikke det. Sikker på at du ikke var på bømlo? Kansje du var i kulturhuset eller noe på stord?

Spiser mye jeg også, blir helt sjokket når jeg ser på klokken og ser at det var kun to timer siden jeg spiste sist å alikevel være kjempe sulten igjen. Godt det snart er over og vi forhåpentligvis kan bli normale igjen. I påsken er det jo bare god mat.Lammelår og fløtegratinerte poteter nam og ikke minst sjokolade med marsipan:-) Tviler på at denne slanke kuren vil gå så bra som jeg planlegger.

Var det bulemi du hadde? Har du plager med det enda? Er nok tøft og komme seg bort i fra det! Håper du har det bra nå iallefall og slipper og tenke på det. ( Du trenger ikke svare på det om du synest det er privat det jeg spørr om)

Kos deg videre:-)

Skrevet

Hei!:)

Hvis du har en email adresse så kan vi kanskje mailest istedet`? Her kan jo hele verden lese hva vi skriver :) Ikke at jeg har store dype hemmeligheter da, og ikke mange som vet hvem jeg er med nick men det blir jo litt enkelere å holde kontakten da : )

Skrevet

Hei!

Kan ikke du gi meg email adressen din eller noe? :) prøv å send den til meg her på bim ? Ikke det at jeg har så mange hemmeligheter men men :) Kan jo være greit at ikke hele verden leser alt?

Skrevet

Ja da kan du få vett du. [email protected]. Har du msn? jeg hadde det tidligere, men kan jo bare lage meg en ny viss du har. viss ikke kan vi ta det på mail:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...