Gå til innhold

Fåt fødeplass på riksen :-)


Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Jippi!!!!!

Idag lå det en fet konvolutt fra riksen om at jeg har fått fødeplass der og skal til ultralyd 31.mai. Ble kjempeglad nå :-D

Har termin rundt 28 oktober, men søkte selv for 2 uker siden,har enda ikke vært hos lege. Skal dit 21. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du, jeg lurer litt. Hvordan søker man på fødested? Jeg er i uke 8, og legen sa til meg at jeg bare skulle komme til han i uke 12. Er det han som søker for meg? Hvordan kan man gjøre det tidlig sånn som deg! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sender en mail ([email protected]) ,eller brev, til riksen hvor du skriver at du er gravid, når du har termin iflg siste mens og at du enda ikke har vært hos lege. Du må huske å skrive fullt navn med adresse og fødsels og personnummer.

Om du skriver mail.skriver du bare "Søknad om fødeplass" i emneområdet. Har du født før,skriver du om det,eller om du har hatt noen sa eller ma.

 

Jeg sendte mail og fikk svar ca.2 uker etter. Du bør søke nå,for jeg tror det blir fort fullt da riksen er veldig populær :-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvfølgelig gjøre dette med et annen sykehus som du vil føde på :-) Men,tror dette kun er praksis i store byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Da sender jeg mail med en gang! Det er første gang for min del, så jeg har spørsmål angående det meste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å spørre i vei. så skal vi prøve å svare så godt vi kan :-)

 

Og velkommen inn hit til oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...