Gå til innhold

Har alle her såre pupper??


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg merker ikke noenting i puppene..Sist jeg ble gravid var jeg kjempe sår før jeg fant ut at jeg var gravid.. Har bare treg mage..Er det flere som har lite symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok lite symptomer, men har veldig ømme pupper. Gjjør vondt når noe presser på de, som når jeg ligger på siden i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brystene mine er gør såre, og kjempe store....måtte klippe opp den ene bh`n min i går, for og få den til å passe.... så har jeg konstant stive(nesten rødglødende) bryst vorter...... eneste symptome jeg har, så hvis kvalmen holder seg unna skal jeg fint klare det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 5 pluss 2 på vei. noen dager såre eller litt vonde. noen andre dager merker jeg ingenting.. hvor langt er du på vei? vi er alle forskjellige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, du er ikke alene. Har nesten aldri vondt i puppene. En eller annen gang har jeg bitte lille granne vondt i brystvorta. Kjenner bare korte små menssmerter. Har ikke blitt kvalm engang. Men har fått en annen snerten liten ting, nemlig UVI, og på toppen av det hele så tåler jeg ikke de tabl jeg har fått fpr UVI, så jeg har diarê... Morooooo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa - au au au au au.. Vonde og kjempestore/hovne pupper... Kvalm også, kaster opp nesten daglig. Er forresten 10+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne at de var litt ømme i dag. Vondt å ligge på magen og når jeg tar på de.. Er 6+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!

 

Merket der før ikm, fikk mine første mistanker om at jeg var gravid. Siden har de vært veeeeldig følsomme og såre.

 

Au....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte som deg, HI, forrige gang jeg ble gravid hadde jeg veeeeldig ømme pupper, men nå merker jeg det bare av og til, og de er ikke så ømme som jeg mener å huske at de var da.

Har veldig lite symptomer enda, men jeg regner med at de kommer snikende etterhvert....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for første gang og har ikke spesielt ømme pupper. Har vært på UL så alt er bra, (er ni uker på vei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lite symptomer, noe vi bare skal være glade for :) Har noe såre brystvorter, TRETT!!!, og har noen forferdelige humørsvingninger... Noen symptomer kommer og går litt, men plager meg ikke noe særlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies å være et sunnhetstegn med disse plagene.

Husk at mange får såre pupper og kvalme etterhvert.

Du kan jo ta en tur til legen hvis du er bekymret! :0)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...