NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg bor i USA og her selges det Mountain Buggy vogner fra New Zealand. Gikk inn paa den internasjonale nettsiden deres, og det kan se ut som om vogna blir markedsfoert i Europa som OTH Urban Jungle, mens den her i USA heter Mountain Buggy Urban Single. Er det noen som vet med sikkerhet om dette stemmer? Vi vurderer aa kjoepe en 2005 modell og bagen, og proever jo aa sammenligne litt priser her i USA og i Norge. Og da er det greit aa vite med sikkerhet at det er samme vogna. Et spoersmaal til: Er soveposen en noedvendighet paa vinterstid? Har tenkt aa kjoepe regntrekket (selges separat her borte) men vurderer soveposen ogsaa. Noen som har erfaring med den?
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2007 Der fant jeg svar paa mitt eget spoersmaal via innlegget over--det er samme vogna. Jippi! Noen som har innspill ang. soveposen? Er det lurt aa ha?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Er det den Buggy Mummy posen du tenker på kanskje? Jeg har ikke den men en annen dunpose med lammeskinn inni. Og jeg syns den er et must nå på vinteren. Jeg kikket på buggy-posen og den ser helt grei ut den. Den passer jo perfekt i vogna.
minni09 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 hei! jeg er akkurat begynt å se etter vogner og det står mellom OTH urban jungle og teutonia s3 (mener den heter det). Nettopp hatt besøk av en venninne som har urban jungle, hun har det innlegg setet i ryggen, pluss dunpose og lammeskinn som du har .. det funka visst veldig bra... Veier jo så lite... så tror det lener litt mot den, selv om en ikke kan regulere fotbrettet og snu sportsdelen.... hun fødte i sommer, og begynte med sportsdelen etter jul!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2007 Vi bestilte vogna i gaar, saa da er avgjoerelsen tatt! Enig med at ulempene er fotbrettet samt at man ikke kan snu sportsdelen...men den har saa mange andre fordeler at jeg synes de veier opp for ulempene. Bestilte softbag og laas til den ogsaa--men venter med resten av tilbehoeret. Jeg synes posen man kan bestille blir litt vel dyr--har lyst til aa teste litt med en annen foerst. Hvis noen ikke har noe imot aa svare paa dette, saa er jeg litt nyskjerrig paa hvor mye OTH Urban Jungle koster i Norge. Hvor mye er vanlig pris paa vogn og softbag? Bare lurer.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 En Urban Jungle koster her i Oslo i allefall 5900,- Softbag selges ikke til den vognen her (som jeg har fått med meg i allefall), men den vanlige "carrycot"n koster vel rundt 2000.-. Når det kommer til BuggyMummy'n så fikk jeg beskjed om der jeg kjøpte min OTH at den ikke var beregnet som skikkelig vinterpose, helt genial som høst og vår- men ikke varm nok for vinteren..
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2007 Takk skal du ha LilleLotte79. Greit aa vite. Jeg mente carrycot'en--vet ikke hvorfor jeg sa softbag. Er litt forvirret med all denne terminologien--hva som er forskjell paa softbag og hardbag f.eks. Men huff, for en pris! Det er jo omtrent saa det loenner seg for dere i Norge aa fly til USA og kjope her. Da er jeg i allefall veldig glad for at vi valgte aa kjoepe vogna her borte i stedet for aa vente til vi kom til Norge. (Vi vurderte det grunnet at vi da ville slippe aa transportere den--men naa ser jeg jo at det helt klart loente seg aa kjoepe her.) Vi betalte 270 dollar for 2005 vogna--og det blir vel litt under 1700 kroner, hvis ikke jeg har regnet helt feil. Det er jo kjempeforskjell, jo! (Uff--burde nesten ikke fortelle hva vi betalte...)
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Ja, den er svinedyr her til lands. Jeg kjøpte min pent brukt og betalte 3500,- for sportsvogna og 800,- for bagen.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2007 Hmmm...vi planlegger vel egentlig aa faa et barn til ganske tett etter denne (er godt inn i 30-aara begge to), saa hvis det skulle skje kan det jo hende vi vil trenge dobbeltvogn etterhvert. Kanskje ikke dumt aa ta med enkeltvogna vaar tilbake til Norge og selge den der naar den tid kommer... Da tjener vi kanskje penger paa den...eller faar i hvertfall tilbake det vi betalte...he he. :-) Uff, gruer meg til norske priser jeg...synes det er helt sykt at det er saa dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå