Gå til innhold

Vil babyen roe seg hos...


!Mia!

Anbefalte innlegg

... pappaene sine??

Hos oss blir det veldig mye jeg som roer når poden er urolig. Når pappen prøver så vil han ikke roe seg så fort. Blir liksom til at det er lettere at jeg tar poden mens pappaen "tar" eldstemann.. siden jeg ammer.

Med første gutten vår ble det liksom mer tid fra oss begge, men nå må vi dele oppmerksomheten og det er stor forskjell synes jeg.

Hvordan er det hos dere??

 

Litt knotete skrevet. Forstår dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun bare er sutrete kan hun roe seg til pappan. Os spesielt i forbindelse med legging hvis han går med henne. Hvis jeg går med henne da sovner hun ikke, da ligger hun bare å sutter på meg. Men er hun skikkelig sint er det bare mamma og pupp som hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her roer hun seg best hos meg. Hun er blitt en skikkelig mammadalt. Hun har en sånn innebygd radar tror jeg, fordi hver gang jeg drar ut en tur og mannen min skal ha ho alene, så våkner hun og skriker og skriker! Stakkars pappaen:(

Litt slitsomt at hun helst vil være hos meg... men mannen min er veldig flink til å ta henne og avlaste meg fordet da. Han tar henne mye i helgene på dagtid fordi da er hun stort sett veldig blid:) Dessuten har vi gjort ordning at han tar kveldstell med bad, smøring, kos og legging hver kveld. Da er hun storfornøyd med pappaen sin...ellers er nok mammaen å foretrekke enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme her. Er liksom lettest at jeg bare tar snuppa med en gang, for da roer hun seg fortere. Pluss at jeg ammer, og på ettermiddagene pupper jeg snuppa ofte.

Det som har skjedd, er at jeg for altfor liten tid til eldstemann, synes jeg. Han har blitt skikkelig pappagutt. Synes det er koselig det, men litt sårt også, siden jeg føler jeg ikke har nok tid til ham. Håper dette går seg til etterhvert, når snuppa ikke lenger er så avhengig av puppen, og pappaen kan gi henne litt mat (nekter å ta flaska nå..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker tedensene til at Mira begynner å bli mammajente nå...Hun roer seg bare hos meg hvis hun er sutrete. Hvis hun er mer "utålmodig" går det fint hos pappaen. Nå er hun egentlig usedvanlig rolig, så det blir ikke så ofte det trengs heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det ikke bare er slik hos oss. Henger meg på den at det blir mindre tid til eldstemann.. han blir skikkelig pappagutt... og savner litt tid med ham.. får tid med han men det er liksom litt delt med poden.. håper det blir litt bedre når minsten begynner med fast føde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...