Elinemor1 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Ai, ai, ai...Tænk å bli så sliten å svett bare av å vaske hus??Svetten bare renn...Liksom fått ånden over mæ i dag...MÅ vel bare få ting gjort da..hehe...ingen som gjør det for mæ ;-)
ceso Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 *rødme* kjenner til det!! hele uka her har jeg vasket som en gud rundt i leiligheten. vasket vinduene ut-/ og innvendig og hele pakka!! tror det er redebygger-instinktet vårt som gjør seg gjeldene... har 17 dager igjen jeg da så her er vi klare... hehe
*bebisjuk* Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Samme her du. Har ikke akkurat så mye energi heller nå at da føler jeg bare at jeg må utnytte det lille batteriet jeg har ,hehe. Føler også at jeg får sånn hetetokter innimellom å de kommer nå ihvertfall ut når man vasker å styrer på ja. Det er nå ihvertfall sikkert å visst. Så er det litt sånn hos oss at hvis ikke jeg tar det når det trengs, så blir det ikke gjort med det første for å si det sånn. Klarer heller ikke å vente til hybelkaninene tar over "verdens"romma heller jeg da vet du =0) Men det er litt verdt det å da når man er ferdig. Samtidig må vi nå ikke slite oss helt ut heller kanskje, så derfor må dere ha en fortsatt fin dag og ei fin helg!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå