Gå til innhold

Positiv test i dag!

Anbefalte innlegg

Hei!!!! Er på rugedag 8 i dag (fikk satt inn et ICSI-embryo fredag 2. mars) og kunne ikke dy meg for å ta en test i dag. Sparte på morgenurinen på et glass og dro så på apoteket. Har akkurat testet positivt på Clearblue! Svakt, men ikke sånn at du må tyde svaret, på en måte. Krysset er der!!!

Har i grunnen skjønt de siste par dagene at noe ikke var helt som vanlig. Springer på do og tisser i ett sett, svimmel/utadæsjælopplevelse, kort lunte, tøying og strekking i området over lysken osv. Samtidig må jeg jo spørre dere jenter - tror dere jeg virkelig kan være så heldig at jeg er gravid? Hvor vanlig er det med såkalt kjemisk graviditet? Prøver å holde beina litt planta på jorda, men jeg er jo så glad!!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8567577-positiv-test-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koselig, gratulerer så mye!

Ser du har vært litt kjappt ute med å teste he he. Skal ikke si noe, det var jeg også. Klarte jo ikke vente hele 14 dager, men jeg klarte i 10 da ;)

Ang. kjemisk graviditet veit jeg ingenting om.

Men lykke til videre med den lille spiren du har i magen =)

Tusen takk for svaret Heira! Så du testet positivt på rugedag 10? Da våger jeg å tro at det faktisk er sant...! Har selvsagt kjøpt en topakning, så neste skal tas i morgen tidlig. Er den negativ så er det mentalsykehus neste :-D

Annonse

Annonse

Ja, da har jeg testet på nytt (kjøpte jo som kjent en 2-pakning med CB). Våkna kl. 04.00 i natt og klarte ikke å sove igjen før jeg hadde fått tatt den testen! Var livredd for at den skulle være negativ, men det hadde jeg ikke trengt å være. Den var selvfølgelig ENDA klarere positiv enn den jeg tok i går. JIPPIIIIII!!!!!

Wow!!! Da må du ha satt inn to siden det viser så tidlig?

Gratulerer!!!!

Min lege sa at så tidlig kunne det være eggløsningssprøyten som gav utslag... men vi får håpe det ikke er det men at du er gravid med twins!!

Ønsker deg allt godt!!!

Neida, har bare satt inn ett, så tvillinger er det neppe! :-)

Synes egentlig ikke det er sååå tidlig med test på rugedag 8 og 9. Har embryoet først boret seg ned så har man begynt å produsere HCG til da. Men du kan banne på at jeg kommer til å anskaffe meg en CB digital om et par dager, bare for å få det heeeelt bekreftet, liksom! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...