snull Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Legger dette her jeg, siden det er her vi farter mest....!? Har fått med meg at du jobber på nyfødt intensiv...stemmer? Skal skifte beite etter og ha jobbet på samme avd i noen år nå, og nyfødt intensiv her i Tromsø er visst noe underbemannet for tiden....., og jeg er blitt forespurt om jeg kunne tenkte meg å starte på ett , for meg, helt nytt fellt...(har jobbet på kirurgisk/kreftavd) Skal ringe på mandag og forhøre meg noe mer om dette, men tenkte kanskje du kunne innspirere meg litt..;-) Har i grunn veldig lyst til dette... Så Blomman, trives du på nyfødt intensiv ? ;-)
Blomman Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg begynte i allefall å jobbe på nyfødt intensiv... , men måtte gi meg for jeg har mer enn nok med hus, hjem og familie (tre unger og mann) Men en måneden jeg jobbet der trivdes jeg veldig godt! Og jeg er fortsatt inspirert til å jobbe der i framtiden. Det er kjempespennede og mye kos. Masse nye ting å lære i forhold til observasjon-klinikk. Så helt klart - der vil jeg jobbe når jeg får mere energi! Og det å få jobbe med ammeveiledning er jo å noe jeg brenner for da. Kan være litt tungt med de minste og sykeste barna, men man blir aldri satt til noe en ikke mestrer har kunnskap til (slik som faktisk kan skje på en vanlig avd.) Her læres man opp og får større og større ansvarsområder - og dessuten har staten penger i sekk til kompeanseløft for ansatte på nyfødtintesivavd. ((så du får garantert kurs for å øke kompetansen din!) Ønsker deg lykke til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå