Gå til innhold

Hvor mye handler dere for i uka?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Vi handler for 1000-1500 kr, jeg synes det er helt greit, selv om vi kunne ha spart litt ved å handle f.eks. i en billigere butikk, kjøpt de billigste varene, kjøpt mindre unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ligger rundt der vi også. Jeg er litt irritert på meg selv fordi jeg kaster endel mat (brød, pålegg, middag, grønnsaker o.l.), må prøve å bli flinkere til det..... Planlegging rett og slett, det må bli bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel omtrent det vi å bruker. Men kaster å alt for mye av maten. Har den siste tiden prøvd å planlegge handlingen litt bedre,men uten hell så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi handler for alt for mye...1500-3000kr i uka. Klarer ikke helt å planlegge, så da blir det litt handling hver dag, og det blir dyrt:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 1500-2000 i uka, men hvis jeg legger litt 'flid' i handlingen (les: planlegging) kommer vi ofte under 1000 kroner i uka...

 

Så nå blir det litt spinkelsparing her i noen uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er like dårlige som hilde og de til å handle. Hr to matbutikker rett rundt hjørnet, da blir det fort opp og hjem igjen om det er noe enn har lyst på, og helt unødvendig som regel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler inn for hele uak på fredager og bruker da rundt 1000-1500 kr. Men jeg sper på med frukt/grønt og brød gjennom uka, så det blir jo også en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger rundt 1000-1200 kr, handler allt på rema, guttene mine drikker en del melk og min mann tar med seg et brød hverdag på arbeid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fryktelig dårlig til å planlegge. Vi har begynt å planlegge, vi har satt fast handledag på torsdager (for å slippe rushen i butikken på fredag og lørdag). I 4-5 uker klarte vi å skrive meny og handlelapp, men så skled det ut igjen... Så klarte vi det en stund, men så skled det ut igjen... Får nok gjøre ett nytt forsøk snart! Handler litt hver dag og litt mer enkelte dager (når vi tar bilen i butikken). Handler også nesten alt på Ultra, det er jo ikke akkurat den billigste butikken. Men bra utvalg har de!! Så det blir vel mellom 1500 og 2000 i uka tenker jeg! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...