Gå til innhold

Har kjøpt Wild Yam til meg og Sink til sambo idag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om jeg bare skal ta det et par mnd nå...for den skal jo gjøre slik at man får mer stabil syklus....så kan jeg heller ta det en uke etter el etterpå...men kommer jo mest sannsynlig til å gå "glipp" av 2-3 pp...

Uff...ikke enkelt dette her nei....har jo så baby NÅ!!!!

Men det er kansje godt for kroppen min å slippe å tenke på baby....har jo gjort det i 3 år nå....kansje bra med 3 mnd pause da...kan jo hende det klaffer selv om jeg tar Wild Yam hver dag =)

IKKE GJØR DET!

Wild Yam er tradisjonelt brukt som prevensjonsmiddel! Bruker du det hver dag vil du ikke bli gravid. Jeg synes det er hårreisende at uvitende folk kan selge dette over disk til kvinner som ønsker barn. Man bør vite masse om dette produktet før man selger det!

Riktig bruk er 2 kapsler om dagen, fra EL til IKM. Det er viktig at du vet når EL er, for tar du det før EL, vil du risikere at EL ikke kommer i det hele tatt. Og du må slutte på pillene ved forventet mensdato siden produktet kan fremkalle tidlig abort.

Wild Yam er ikke til å spøke med!

Har brukt det én syklus selv, fra EL til IKM, men jeg oppnådde bare en rar mens, og jeg droppet hele greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...