Gå til innhold

Uff for en dag;( (langt)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt en av de mest ubehagelige opplevelsene i mitt liv! Ikke les hvis du ikke orker ekle detaljer;(

Det hele begynte klokka fem i dag morges. Det er tre dager siden jeg skulle hatt tr, men har tenkt at hun ikke har kommet pga stress (jeg er vanligvis helt regelmessig i ant. dager mellom el og tr). Så, klokka fem våknet jeg av skikkelig vondt i ryggen. Var trøtt og tenkte at det sikkert kom til å gå over, men da fikk jeg skikkelige tak i magen. Vanligvis har jeg ikke menssmerter i det hele tatt, så jeg blei litt overrasket. Det blei så vondt etterhvert at jeg ikke kunne ligge stille i senga lenger, måtte stå opp og ta noen smertestillende og gå på do. Og da hadde jeg fått mensen som jeg tenkte. Men da blei det så vondt at jeg knakk helt sammen, og jeg blei skikkelig dårlig i magen. Værste jeg har kjent i hele mitt liv! Forsøkte å ta en dusj for å gjøre meg klar til jobb, men da besvimte jeg, og store, mørke klumper med blod kom ut (sorry detaljer....). På det tidspunktet klarte jeg ikke å komme meg noen vei, men fikk stukket hodet mellom beinene for ikke å besvime på nytt. Smertene ville ikke gi seg, og jeg ringte pappaen min (som er lege) som igjen ringte legevakten. Svigermoren min kjørte meg på legevakten, men da begynte smertene å gi seg. Legen ville ikke utføre gu pga at jeg blødde, og han prøvde så flott å forklare meg at "det er vanlig å blø litt mer den første dagen" (!!) og så ville han gjerne vite om jeg hadde mange partnere! Jeg hadde jo ikke dratt på legevakten hvis dette hadde vært normalt!!

Sykepleieren tok en urinprøve som viste at jeg ikke er gravid, men jeg bare lurer på hva dette kan være da?? Kan urinprøven være neg. dersom jeg har hatt en abort?? Blør fortsatt mer enn normalt, men er ikke like vondt.

Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8566962-uff-for-en-dag-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff for en fæl dag du har hatt da!

Jeg har nok ikke opplevd noe lignende, men håper at du føler deg bedre nå.

Sa legen noe om hva som var årsaken til blødningen?

jeg trodde at hcg nivået holdt seg en liten stund etter en evt abort så da skulle testen muligens ha blitt positiv, men jeg er absolutt ikke sikker på dette.

håper at du har det bra ellers..

sett deg ned i kveld med litt lørdagsgodteri å en god film å prøv å koble lit av å kose deg.

Stoor klem til deg!

Mvh

Du har nok ikke vært gravid, fordi som catkin skriver vil HCG hormonet holde seg i kroppen noen dager. Jeg hadde en MA med utskrapning og HCG satt nesten en uke.

Uff, for en jævlig dag!

Håper du kommer deg til hektene!

Storgod bedring klem fra meg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...