Gå til innhold

Dere m barn som sover fra 19-tida:


Lystpåentiljeg

Anbefalte innlegg

når våkner de igjen da?

 

Min sovner i 23-tida, og våkner rundt 5, spiser, sover 2 timer, spiser og så slumrer vi en times tid.

 

Høres jo deilig ut med så lang kveld alene, men tror gutten min hadde vært klar for en ny dag midt på natta da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hehe, har tenkt på å spørre om det samme. Vi har omtrent samme rutine som dere.

Når vi er oppe for 2.gang så er Håkon skikkelig våken og skravlesyk og vil absolutt ikke sove noe mer. Hadde vært skikkelig kjipt å ha en sånn runde midt på natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen netter våkner hun 1,4, og 7.

Mens andre netter hopper hun over måltidet kl1, og sover helt til 4, og våkner da i 7tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også omtrent samme rutinene her....sovner rundt 23.30 sover til 4-6, spiser og sover ca. 3timer, og noen ganger 2 timer etter det også....aldri i livet om hun her hadde sovnet rundt 19-20tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med kveldsstellet etter 1800 (da begynner hun å bli sliten, sover lite på dagtid) Sovner ca 1900. Våkner 0130, spiser, våkner mellom 0400 - 0530 og igjen ca 0700. Da er det dagen. :-)

 

Kjempe deilig å ha kveldene. Ikke at vi er spesielt romantiske for stort sett sovner vi. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg rundt 19, våkner da for første matpause mellom 23 og 02 en gang. Neste påfyll blir rundt 03-06 en gang...Jeg er mer trøtt og sliten nå som hun spiser 2 ganger om nattan, men det er "verdt det" i grunnen ;-) Er litt vanskelig å få henne til å falle til ro etter spising nr 2. mye skravling og surring i senga, så jeg pleier å ta henne opp til meg i 5-tiden.... Hun starter dagen mellom 06 0g 08 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Sovner rundt kl 1930 og våkner igjen da rundt kl 04 eller 0430 får mat og sover til ca 08.

Det jeg gjorde for å snu døgnet til snuppa var at jeg veldig tidlig begynte dagen kl 08-09. Dvs selv om natta hadde vært slitsom sto vi opp rundt den tiden, tok morgenstell og begynte å leke. ville fortelle henne på en måte at nå starter dagen. Så nå er hun helt utslitt kl 19 - 1930. det natta for henne da.

Åsså har vi samme rutine hver kveld, så hun kjenner igjen hva som skjer før det natta.

Vet ikke om det er noen hjelp, men det virker her iallefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus legger seg mellom 19-20. Det har i grunnen blitt sånn av seg selv. han blir kveldstrøtt på en helt annen måte enn det han blir på dagen. han spiser mer også, akkurat som om han "lagrer". Spiser kun mme.

Ny runde med mat i 01-02 tiden, og sover da til ca 07. Men da må vi opp:)

 

 

Det er ikke lenge vi har hatt det sånn. Før tok han natta i 22-23 tiden, og vi kunne slumre i senga til langt på dag... Det var deilig det også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sovner hun i 20-tida, men tar meg friheten å svare deg allikevel. Sover fra 20 til 6-7 tida, spiser og sover til 9-10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann bruker å legge seg mellom 19-20, men i dag var han helt utslitt og etter en dusj og mat sov han i sengen kl 19. Han bruker å våkne etter 6 tm for å få mat - altså mellom 01 og 02. Da spiser han og får tørr bleie (den er søkkvåt), sovner igjen med en gang. Så går det ca. 5 tm, våkner ved 07 tiden- spiser, tørr bleie og slumrer litt i senga med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla her legger seg ca 20. Da sover hun til ca kl. 7. Da får hun smokk og ligger og koser seg og våkner. Så står vi opp mellom 8-9. Hun har styrt dette selv. Vi sliter litt med at hun er veldig trøtt kl. 18. Prøver å gi henne en liten dupp i 17.30 tiden. Ellers bare sovner hun ved puppen. Hun får både mm og mme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner igjen rundt 02.00

 

Og deretter er det krav om mat hver annen time resten av natta :-)

Frister å legge meg kl 19, jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt når jenta mi våkner igjen(sovner alltid før kl 20),men det går i allefall 3 timer før hun våkner igjen.I det siste har det kunnet gått mellom 5-7 timer også.Og om hun vpkner etter 3 timer eller 6 timer,spiller ingen rolle,da får hun mat,og sovner igjen med en gang.Sover stort sett 12 timer om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emre legger seg ca kl 19, etter et godt mad med massasje og kos. Får deretter mat. Har i det siste sovet til 06-07 da. Fått mat opg sovet til 09-10. Så her er vi bortskjemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa legger seg ca kl 19 og sover til 6-7 tida. da får hun mm..ca kl 8 vekker jeg henne igjen for stell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt legger seg i 19-19.30 tiden. Sover til 2-3,får da litt mat. Våkner ca 7-7.30 om mårran:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...