ZamZam Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 *jippi* Er møkkalei av å være gravid og da er det flott å treffe en forståelsesfull jordmor som ville sette meg i gang!!! Skal legges inn i morgen ettermiddag og igangsettes på mandagsmorgen, det passer perfekt med ant liggedøgn, kommer ut på fredagsmorgen, barnepass til lillemann, siden han er i barnehagen. Så da er det bare å vente spent til mandag for å treffe babyen i magen!! Heldigvis bor jeg ikke i Norge så jeg slipper å gå flere uker over tiden, blir satt i gang fire dager over termin!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Gratulerer, men kan jo håpe på at du slipper å bli satt igang da:) Ville jo vært fint om lillegull kom ut av seg selv før mandag mener jeg:)
ZamZam Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Ja, hvis han vil ut i løpet av dagen eller morgendagen så blir jeg ikke sur for det,tvert om.. Ble igangsatt med førstemann og hadde en veldig fin og rask fødsel så det gjør ikke noe om jeg blir satt igang eller.. Godt å vite at siste dag er absolutt mandag!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Ja, skjønner at du gjerne vil ha det overstått. Gikk du lenge over tiden med første eller? Selv fikk jeg drypp etter vannavgang og høyt BT sist. Denne gangen venter jeg i seteleie slik det ser ut nå, og da er det obligatorisk med epidural, så kunne like gjerne blitt satt igang...
ZamZam Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Gik bare fem over med første også ( også født i utlandet)Ble satt i gang med drypp siden jeg var moden, men ikke noe skjedde. Er det samme nå tre cm åpning, alt er klart, men det kommer ingen reier.. Så da blir det to "like" fødsler for meg, har vært veldig nervøs for å føde naturlig selv om jeg gjerne vil oppleve det også, men nå kommer han ut den ene eller andre veien så er det ikke noe bedre enn det.. Lykke til med forestående fødsel til deg også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå