Gå til innhold

Noen som har hatt jentesex her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle om din opplevelse?? Var det annerledes å bli slikket av en jente? Vil ha heeele historien! Har hatt lyst såå lenge og har vært såå nære flere ganger, men har blitt avbrytt osv..

Fortell, da:)

(Bare seriøse svar, vær så snill...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri hatt det, men jeg har drømt veldig mye om det i den siste tiden under svangerskapet;)

Skrevet

Hei

jeg har hatt det :)

Men synes igrunnen hele historien ikke egner seg på trykk her inne på BIM. Men om du vil ha den og tør, kan du sende meg en mail på

[email protected]

Skrevet

kan ikke du dele dine erfaringer med alle oss her inne. vi blir jo kjempe kåte av og lese alle disse historiene

Skrevet

jeg har hatt det flere ganger, men vil ikke ha det igjen... Var før jeg begynte med gutter og de er best:) har et helt fantastisk sexliv... men greit å ha det utprøvd...

er ingen andre enn vi to som vet om det, nevnte det en gang til samboer (på spøk liksom) og han reagerte negativt faktisk... hmmm

Skrevet

Hvordan var det, føltes det annerledes når en jente slikket deg nedentil?

Skrevet

Jeg drømmer om a bli slikket av en jente og slikke en jente nedentil, Jeg har klint med mange jenter og en gang kunne jeg vel gått så langt som å ha sex med en jente, men gjorde det ikke. Vil gjerne høre fra dere som har vært med på dette. Hvordan det var

Skrevet

jeg har hatt jentesex:) bare en gang, but still;)

det hele begynte på en fest. jeg og ei jeg kjenner så vidt hadde det sinnsykt gøy i lag. vi dansa og klådde litt på hverandre, bare for gøy i starten. hun hadde en helt sinnsyk fin kropp, slank, men store former:) plutselig kyssa hun meg, og jeg besvarte det med stor iver. vi klina og tok på hverandre uten å bry oss hva resten av festen syntes. og ettersom de andre var så daue uansett, dro vi hjem til henne. her fortsatte leken. ingen av oss hadde prøvd dette før, så det var nytt og spennende, nesten som enda en første gang:) jeg kåmmer aldrig til å glemme følelsen av puppene hennes mot mine, og kroppene våre gikk så utrolig godt i lag. jeg tenkte særiøst ikke på kuk i ett sekund!

det var veldig godt å bli sleika av ei anna jente, hun leste kroppen min kjempe godt og tok hint raskere enn samtlige menn jeg har vært med. det var også utrolig pirrende å utføre oralsex på henne..

når dette er sagt, vil jeg understreke at jeg er hundre prosent hetero, har samboer nå, elsker han over alt på jord og vil aldri mer ha sex med noen andre enn han:) han er helt fantastisk! men jeg tror det er sunt å ha prøvd litt forskjellig, rast litt i fra seg før man finner sin endelige partner...

Skrevet

Er gift og har et bra sexliv med mannen i mitt liv :) men av og til må man bare ha litt jente6 ;) det er noe helt eget med det!

Å kysse ei jente kan ikke sammenlignes med å kysse en gutt.. det føles bare helt anderledes... mykt og godt! Å ta på ei jente, de myke brystene, føre fingrene ned mellom bena, kjenne at hun skjelver når du treffer de rette plassene ;) kjenne hennes hender ta på deg... masere brystene dine, kysse kroppen din, leke seg nedover mot musa.... å bli slikket av ei jente kan ikke sammenlignes med å bli slikka av en gutt!! det er noe ekstra følsomt i det.. ei tunge som vet akkurat hvordan hun selv vil ha det.... fingre som vet nøyaktig hvor de skal trykke for å oppnå full nytelse.....

Nei.. har du lyst har du lov! Nyt det ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei...

Jeg er også gift, men har drømt om og ønsker veldig sterkt å prøve jentesex... slik har jeg hatt d i langt over ett år nåh og den lysten ser ikke ut til å forsvinne... Må ha d sagt at jeg har heller ikke hatt noen andre sexpartnere enn han jeg er gift med nå...så jenter bånn gass...må teste en gang..

Skrevet

Jeg var sammen med ei jente i ett og et halvt år,så jeg har hatt MASSE jentesex... Deilig.....

Skrevet

Jeg har ikke hatt det, men ønsker å ha det en dag. Jeg er veldig nyskjerrig på jentesex.

Skrevet

Har heller ikke hatt det, men gjerne for meg!

Det er det som tenner meg aller mest.

Blir selvfølgelig tent av mannen min, men jenter er noe eget, veldig spennende.

Drømt om å ha jentesex i et par år, men vet liksom ikke hvordan man skal gå frem?

Litt kjedelig å prøve seg, så vil ikke den andre..

Er ikke akkurat mye på byen for tida, hmm merkelig..

Tror kanskje noen hadde reagert hvis ei gravid dame hadde prøvd å "sjekke" opp ei annen jente..

Må nok bare leve i drømmene til nurket er født iallefall.

Men en fin tanke er det iallefall..

Skrevet

Jeg har! Men det er sinnsykt lenge sia. Gikk på ungdomsskolen da, og nå er jeg 28... Jeg og ei venninne pleide å onanere hverandre i smug når vi besøkte hverandre. Vi fingra hverandre til vi fikk organsme begge to. Pleide enten å sitte i sofaen på rommene våre og se på TV mens vi fingra hverandre under et teppe, eller så lå vi i senga nakne og kyssa og hadde jentesex. Men aldri munnsex da. Det var utrolig spennende og litt skummelt samtidig. Vi følte jo vi gjorde noe fryktlig galt! Men, guud, så deilig det var!

• 11 måneder senere...
Skrevet

hadde det sånn med en venninne i en periode selv, var sinnsykt deilig=)

Skrevet

Hei Anonym 12:19 21.03.2007.

Det å ha jentesex er noe vi kunne fått til.. Send meg en mail på [email protected], så kan vi diskutere dette videre der... Ikke lyst til å gå ut med for mye på et åpent forum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...