Gå til innhold

noen som får to tette, angående symptomer...se hit!


*guttemamma*

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr to i september/oktober, fikk min første for ett år siden. Dette svangerskapet er helt annerledes enn det første. Jeg sluttet å amme for tre mnd siden, så jeg regner ikke med at puppene mine skal svulme opp og være superømme siden de egentlig er klar...Så jeg merker nesten ingenting på puppene, kvalmen har nesten ikke vært her i det hele tatt, bare litt de første ukene... kvisene ser jeg ikke antydning til, noe som eg var veldig plaget med.. Så det hele føles veldig rart ut. Det eneste som gjør at jeg vet at jeg er gravid er jo selvsagt testen/utflod og en skikkelig mage.. Noen andre som har opplevde at svangerskap nr to er helt annerledes, allefall de første mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..

 

Jeg fikk min første for et halvt år siden og venter min andre i oktober. Forrige gang var jeg kvalm og dårlig ømme pupper osv alt som hører med.. men denne gangen har jeg verken vært kvalm ømme pupper eller i det hele tatt ingen tegn på at jeg er gravid.. bortsett fra positiv graviditetstest og en mage som allerede buler.. er 9 uker på vei nå og klarer ikke skjule at jeg er gravid lenger..

 

lurer nesten på om det er et annet kjønn denne gangen siden det er så forskjellig.. men ikke vet jeg.. de sier jo at ingen svangerskap er like..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei på 10 mnd å venter på nytt i september.

Med jenta mi var jeg bare noen uker trøtt, å kvalmen kom ikke før uke 12 å varte bare et par uker.

Nå ble jeg kvalm i uke 7-8 å er enda dritkvalm, nettopp blitt 12 uker så hører hjemme på 2 trimester. Noe så innmari trøtt, masse kviser men kjenner ingenting på puppene, det gjorde jeg forrige gang. Sluttet helt å amme for 1 mnd siden, så jeg vet ik om det er noe sammenheng der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt 2 svangerskap er værre en det første:( Har en gutt på snart 10 mnd. Jeg er konstant kvalm, det var jeg ikke med 1 mann. har ikke stikkinger i puppene det fikk jeg tidlig sist! Magen er fortsatt litt stor etter forige svangerskap men den har blitt større alerede nå!

 

Kanskje det er jente denne gangen ;) Hadde vært morro med en av hver;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...