Gå til innhold

Ååååå!! Oppgitt!! (sytesyte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte hus ifjor sommer, og vi driver og pusser opp hele huset. Det som står på plana nå er at soverommet vårt og kjøkkenet skal være ferdig til den lille kommer. Sambo jobber døgnet rundt (driver egen butikk), og har fri annenhver helg,- så derfor blir det jo så arbeidet med oppussinga blir lagt til disse frihelgene da.

Denne helga har sambo frihelg, og plana mi var at sambo skulle ta soverommet vårt nå da. Er jo endel som skal gjøres, med tanke på at strøm skal legges opp, må ha tak der inne osv.. (og det er en stund siden han hadde tid til å gjøre noe). Jeg har sagt det til han hele uka at i helga MÅ vi ta soverommet (eller jeg har sagt det i lange tider da at det begynner å bli hastverk), så jeg diska opp med en deilig frokost idag slik at han skulle bli mer motivert til å jobbe. Men hva gjør han etter frokosten? jo han kler på seg og har heelt andre planer enn å pusse opp.

Så nå dro han da, med null planer om oppussing!! åååååå, *frustert*!!!! Tida går fort nå, jeg er 28+2 nå, og har leeenge drømt om skikkelig soverom med skap og alt. Vi bor jo enda i sekker og esker!! Og får jo heller ikke gjort ferdig innkjøpene til den lille når jeg ikke har plass å sette det på. Hele huset er jo en byggeplass!! Han skjønner bare ikke at tiden går. Jeg vet det er materiale vi trenger, og butikken med trevarer stenger kl.2, dermed sagt at det ikke blir kjøpt noe idag heller da, og da blir det jo heller ikke gjort noe i morgen. Uff!! så her sitter jeg da med bekkenløsninga mi, og kan ikke gjøre en skit!! :/

Jeg blir bare rett og slett skuffa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh... mannfolk.. hehe

skjønner deg bare så utrolig godt, Arinavennen...

Men må da være en eller annen måte å få han til å forstå at dette begynner å haste??? Går det ikke ant å "pushe" ham litt med å si at du kan leie inn folk da? DET blir dyrt, det.... kan jo prøve???

Skrevet

Min mann har lenge holdt på med oppussing av både det ene og andre gjennom mange år-og jeg må si at jeg beundrer ham enkelte ganger!! For ikke å snakke om andre,de skjønner ikke hva han er laget av....Så jeg vil si det slik at kanskje samboeren din er rett og slett drittlei! La ham ta noen dager OFF,ikke mas så blir det vel soverom etterhvert tenker jeg..JEG hadde aldri orket å gjort alt min har gjort i alle fall,men min er nå litt av en petimeter og da,så litt kan han takke seg sjøl..Men at du blir stressa,skjønner jeg godt,og stelle med den lilles utstyr er nå kos også da..

Skrevet

Vet ikke jeg nei hva jeg skal gjøre. Begynner bare å gi opp dette her nå!! At huset skal bli ferdig. Er sååå lei av å mase... Jeg var sååå godt humør da jeg sto opp idag, men nå er jeg trykka lengre ned en rota til treet i hagen!

Tvert sambo sa at han skulle bort begynte jeg å gråte! Litt hormoner antagelig, men blir så ufattelig lei når det hele tiden er jeg som må mase.

Uff så synd jeg synes på meg selv nå, tårene tyter ut av hode! Vil ha ferdig hus!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...