Gå til innhold

Kommer guttene våre snart tro?

Tvillingmamma Mars07

Anbefalte innlegg

I dag er det lørdag 10. mars.

Du går nå i 38. svangerskapsuke og har 18 dager (3 uker) til termin onsdag 28. mars 2007.....

Skjønner ingen ting jeg. Jeg trodde tvillinger som regel kom før, sånn 3-4 uker i alle fall... men guttene våre trives visst veldig godt der de er, og vil ikke komme ut. Snakket med legen på torsdag om det å bli satt i gang etc, men det frarådet de meg, da jeg ikke er moden og guttene vokser fint og har det flott inni magen. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet da. Gleder meg vilt til de kommer, det blir herlig å se dem, holde dem og kose med dem- selvom det blir noen rutiner å komme inn i.... :-)

Jeg gleder meg i alle fall!

Håper alle andre tvillinggravide har en fin lørdag også!

Klem fra en liten sprekkferdig en :-)

Fortsetter under...

Hei.

Hvet hvordan du har det. Gutta mine ville ikke ut de heller. Jeg ble satt igang i uke 38 da det er det de gjør i fredrikstad der jeg fødte. Men det var ikke å anbefale. Vi brukte 3 dager men ingen ting skjedde bare masse smerter og da ble det ks. Så så lenge alt er bra er det bare å holde ut.

Lykke til.

Annonse

Kjære deg. Ingenting er bedre enn at de er i magen din så lenge de vil. Jeg ble satt i gang selv om jeg ikke var moden. Gikk 22 timer med tette stress rier. 18 siste timene var det to til tre min mellom hver. Da er man ganske sliten når du virkelig trenger alle krefter til selve fødselen. Anbefaler deg å avslå fra å bli satt i gang hvis du ikke må!!!

lykke til kos deg masse med de små når de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...