Gå til innhold

Spsm om tur i Frognerparken

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her inne på BIM og har ikke helt forstått hvordan alt fungerer, så jeg spør her inne, jeg :)

Hvis jeg som bor ved siden av Frognerparken har lyst å høre om det er noen andre likesinnede gravide august mager i nærheten som kunne ha lyst å bli med på å gå (raske) turer og skravle litt om å være gravid....må jeg da sette opp et såkalt "BIM-treff"-innlegg, eller er det greit å bare spørre her inne f.eks?

PS: Kafè turer er vel og bra og jeg har meldt meg opp til Onkel Donald treffet :) men nå som vekten suser oppover og jeg spiser som en flodhest fra morgen til kveld så har jeg lyst å gå flere turer, og det er lettere å gjøre når man er fler!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8566244-spsm-om-tur-i-frognerparken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei! Fikk ikke kommet på trefet forrige torsdag jeg, men lurte på om du fortsatt ville ha noen å gå tur med i Frognrparken? Jeg bor rett ved siden av, og trenger også litt mosjon og baby-snakk! :-) Har du satt opp noen dag/tidspunkt kanskje?

Hei, jeg er en av de som skal gå tur...vi er to stk. foreløpig. Vi hadde tenkt å møtes i morgen ettermiddag. Neste uke har vi ikke satt opp dag. Hvis du er interessert å bli med så kan du legge igjen en melding til en av oss. Klikk på nicket og send en melding, så får du privat e-post adr. Eller vi kan avtale nærmere der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...