Gå til innhold

Noen andre her inne som skal føde på Bærum sykehus i August?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg bor på Majorstuen/Frogner, og har fått plass på Bærum sykehus. Lurer på om det er noen andre i Oslo som skal til Bærum i August?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg skal føde på Bærum i august og har hørt mye fint. Bor i Bærum nå, men er fortsatt en Oslo-jente etter å ha bodd der i mange år. Foreløpig har jeg bare bodd i Bærum i 6 mnd så jeg har meldt meg på Oslo-treff og later som jeg fortsatt er Oslo-borger her på BIM;)

Når har du termin?

Min er satt til 5.august men jeg tror nok at han blir i magen litt lengre enn det!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi har termin 15 August på Bærum

Skrevet

Hei!

Fint å se det er fler som skal til Bærum i August ;o)

Jeg har termin 12. August.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi hadde 12 August men etter UL blei vi flytta 3 dager ;)

Skrevet

Hehe, jeg hadde 12. august, og UL viste 12. august, så der traff vi bra :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

da gjenstår det jo bare å se hva den lille mener om saken ;)

Skrevet

Hei. Jeg skal også føde på Bærum sykehus. Jeg har termin 4.agust. Datteren min kom 2 uker for sent, så jeg regner liksom med at det muligens blir litt på overtid denne gangen også ;0)

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum for 3. gang. Har vært fornøyd begge gangene.

Skrevet

Hehe så morsomt da - jeg bor også på Majorstua og skal føde på Bærum pga plassmangel på Ullevål. Og jeg har termin 4.august, nybebis! :-)

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum for 2 gang. Har termin 1.aug. Var kjempe fornøyd forrige gang.

Skrevet

Hehe, så morsomt sommer-mamma07. Da får vi se om vi begge nedkommer rundt termin. -Jeg håper jeg slipper å vente like lenge som sist ;0) De var foressten kjempe flinke på Bærum!

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum, har termin 12.august!

Skrevet

Så gøy med så mange, og at noen har termin samtidig eller nesten samtidig! Kanskje vi sees der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...