Gå til innhold

Falske rier- kynnere?? 23 dager til termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par dagene har jeg hatt mye vondt i korsryggen og nedre del av magen, i tillegg til kynnere der hele magen strammer seg. Har en 1åring hjemme, så dette bidrar nok til litt kynnere utover dagen, men igår kveld fra 19-22.30 hadde jeg regelmessige tak som et belte rundt nedre del av mage-rygg hvert 10 minutt. Dette ga seg imidlertid, så jeg gikk og la meg.

Kalles det falske rier eller kynnere, og hva er forskjellen?? De ble ikke bedre av hvile.

Da jeg fikk forrigemann gikk jeg 12 dager over termin og hadde ikke en kynner eller noe hele svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som maserier det der, men om de har hatt noen effekt må vel nesten en GU til for å finne ut.

Skrevet

Hei. Jeg var nylig innom fødeavdelinga for et par dager siden pga falske rier/kynnere. De var innmari vonde, og jeg var overbevist om at det var ekte rier.... Jeg ringte først og fikk beskjed om å ta meg en varm dusj. Helst stå i en halvtime for å se om riene/kynnerne avtok. Hvis de gjorde det var det falske rier, hvis ikke måtte jeg ringe igjen! Jeg gjorde som jordmor sa, men "takene" ble bare sterkere og sterkere. Så vi fikk beskjed om å komme. Men desverre: ingen åpning, og ikke særlig moden så det var nok falsk alarm. Det avtok mens vi var på sykehuset så det endte med at vi kjørte hjem igjen. Så siden har jeg ikke kjent noe mere til det...... Jeg gikk 17 dg på overtid sist. Nå er det 11 dg til termin, så det hadde jo vært for godt til å være sant om det hadde startet allerede nå! Ja,ja.... Vi får se på det som en modningsprosess og bare infinne oss med at det skjer når det skjer ;o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...