Aprilskatten min. Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Hei. Ser at det plastikkregntrekket som følger med mistralen ser noe upraktisk ut. lurte derfor på om det passer med sånn universaltrekk som du finner på bla sparkjøp eller barnevognforretninger? Noen som vet? Syns teutonia sitt var litt dyrt + at de har det ikke her så det må bestillest og tiden begynner å bli knapp...
mammaentiltrulte Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 det andre regntrekkt til teutonia er bare helt supert. er verdt de ekstra kronene. har brukt mitt masse de 5 månedene etter at tulla ble født. beskytter kjemep godt mot regn også når det blåser
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Har kjøpt det regntrekket til Teutonia til Simo vogna jeg. Det er jo kjempebra!
Aprilskatten min. Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2007 Tusen takk for svar. Da får jeg bare bestille det og håpe at det kommer i tide...Vet dere hva det koster i butikken? Har sett at det koster 350 på lilleprinsen.no... Lurer på å evt bestille solskjerm der i tillegg.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Ga 350 på Babyshop, mener jeg ga over 200 for Simo sitt og, og det er myyye dårligere. Hadde bare rødt da jeg kjøpte, men skulle få inn svart og blå også. Rødt passet perfekt for oss, og litt gøy med litt annerledes farge på regntrekket. Synes den posen det ligger i er litt stor, men så er jo ikke den tilpasset Simo. Henger sikkert mye bedre på en Teutonia vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå