Gå til innhold

Ang. kynnere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som førstegangsfødende vet jeg jo faktisk ikke hva jeg skal kjenne etter.. om jeg har kynnere eller ikke liksom. Føler det som de fleste som skriver her inne har kynnere.. når i svangerskapet er det normalt og kjenne kynnere? Jeg er i uke 34, kan ikke mene å ha kjent kynnere enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden uke 16, og helt fram til for et par uker siden har jeg kjent de godt i magen. Jeg har kjent at magen har strammet seg skikkelig...

Men nå, kan jeg bare kjenne kynnerne om jeg fysisk holder en hånd på magen når det strammer seg... Livmora blir like hard, men jeg kjenner det ikke i kroppen slik jeg gjorde før...

Så om du kjenner livmora di blir hard som ei bordplate, er det en kynner :o)

Skrevet

Da jeg fikk førstemann skjønte jeg først da jeg fikk rier at jeg hadde hatt kynnere, så skjønner at det ikke er lett å vite om man har det eller ikke. Men om du synes magen strammer seg og blir hard, så er det sansynlig kynnere du har. Du kan kjenne mageskinnet bli mer som trommeskinn synes nå ja.

Skrevet

Takk, det forklarte litt, da har jeg antageligvis hatt kynnere da:) Men det er det eneste jeg har merket også, at magen plutselig er mye strammere enn den pleier:) trodde man liksom skulle "føle så mye mer" på en måte jeg..:)

Skrevet

Med nr.1, merket jeg ikke noe til de berømte kynnerene, men nå med nr.2 har jeg masse! Så det kan jo hende du er av de som ikke merker de så godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...