Gå til innhold

Høyere blodtrykk med digitale blodtrykksapparat, flere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har så dårlig erfaring med disse digitale duppedingsene. Får alltid undertrykk på mellom 95-105 når jeg benytter disse. Har alltid angst og er superstressa når jeg skal ta BT, men får alltid MYE høyere målinger med digitale, sammenlignet med manuelle...

Har kjøpt et hjemmeapparat, men får høye verdier, er konstant nervøs, bare jeg ser apparatet....

Flere som opplever det samme?

Virker nesten som om det lettere blir feilaktige målinger med disse

Fortsetter under...

Welcome to the club:)

Jeg leverte min digitalmåler tilbake fordi jeg målte hele tiden og ble super stresset hver gang jeg skulle måle. Bare jeg så den så ble blodtrykk høyt.

Nå er det slik med meg at jeg virkelig har angst for blodtrykksmåler. Hvis jeg skal til legen å måle og sitter på venteværelset så banker hjertet så fort. Jeg blir rett og slett nervøs når jeg vet at et blodtrykksmåler er i nærheten. Feks. skal til legen på onsdag og måle og gruer meg allerede.

Dette gjør at de ikke får målt riktig.

Hadde en åreknuteoperasjon for en stund siden. Første gang de målte lå trykket på 170/100 så fikk jeg smerte stillende og beroligende og da gikk den ned til 140/82.

Skulle selv ønske jeg klarte å bli kvitt den angsten slik at legen klarer å måle det riktige blodtrykket!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...