Gå til innhold

Mye kynnere - øm i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååååååååååååååå jeg også =(

Er så øm at jeg nesten ikke kan gå noen ganger =s

Sliter med bekkenløsning (både foran og bak) men nnnnnndet eher er ikke sånne plager/vondter, er STØL liksom =P

Jaja, får nå håpe det går seg til litt, kommer jo av at den lille ligger mest nedover og sparker i livmora =)

Samme her, synes ant kynnere har tatt seg betraktelig opp siste uka, magen er nærmest konstant stein hard når jeg er i bevgelse.. Samtidig som jeg føler meg veldig stinn og sprengt, magen er øm og vond. Håper det bare er en periode, og at det gåt seg til litt, begynner å bli slitsomt.

Har ikke mye kynnere, men trente for et par dager siden og hadde kynnere under nesten hele treninga og resten av kvelden kom og gikk de til jeg la meg. Er det normalt å holde på sånn i flere timer med pauser? Er det noen som vet når det begynner å bli tegn på for tidlig fødsel, farlig?

Gjest julimamma

Les på tema-kynnere. Det står en del der. Finnes sikkert mer om det også. Eller spør en jordmor. Mye kynnere kan forekomme hvis man er sliten, men de skal ikke være regelmessige. Hvis du trener el. er i arbeid o.l. skal de roe seg ned når du tar pause el.l., og hvis du er rolig/ligger o.l. og får kynnere skal de roe seg hvis du begynner å bevege seg - har jeg lest.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...