Gå til innhold

Blir så forbannet jeg..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 9+4 og har så langt gledet meg over min graviditet, men så i forrige uke kom en jeg kjenner å fortalte at hun også var gravid. Så langt alt vel, men så kommer det til hvordan denne kvinnen er. Hun er som en parasitt og jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å menge meg med henne. hun har til en hver tid alt av sykdommer og symptomer som alle andre har. Sensasjoner og skandaler er hennes spesialitet og ingen har det så fælt som henne. Huff, har prøvd å avvise henne men til ingen nytte for hun tar jo ikke et hint.

Hun har også barn fra før, disse klarer hun ikke å ta seg av så jeg ser egentlig ikke poenger med flere men den stakkars mannen hennes får vel svi for det.

Så dette blir jo en trivelig tid med henne rundt meg slik at jeg kan få høre om hennes fæle graviditet de neste mnd.

GLEDER MEG..................

 

Hva skal man gjøre med slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er bare du som kan ta ansvar for hvem du vil ha i livet ditt, det er vanskelig og bli kvitt sånne men du må bare litt etter litt,ikke svare på tlf ikke svare på meldinger før dagen etter osv,gradvis...eller du kan prøve og snakke med henne ...Det er bare du som bestemmer hvem du vil omgås ikke hun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg har virkelig prøvd å avvise henne ved å ikke svare på tlf,meldinger o.l. Har også prøvd å snakke med henne på en normal måte ang dette.

Men hun vil ikke gi seg. Oppsøker meg på jobben (jobber i butikk), kommer hjem til meg o.s.v.

 

Så da er det jo ikke så lett...

 

Jeg synes dette er veldig vanskelig for jeg vet at hun lager et helvete for de som har gjort seg ut med henne før.

Hun hyler og skriker til dem i full offentlighet så jeg er litt skeptisk på å bli for tverr mot henne også.

 

Jeg synes dette er en veldig vanskelig situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok bare prøve å unngå henne så godt det lar seg gjøre tror jeg selv om jeg ser det ikke er lett for din del.

En ide er nok å ikke innvolvere henne i noe av det som har med ditt svangerskap å gjøre.

 

Ønsker deg lykke til med parasitten din he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti det ja... men hvis du viser at du ikke er interressert i hva hun sier, bytter tema etc så tar det ikke lange tiden før hun endrer innstilling når dere er sammen.

 

Feks:

venninnen sier: "Åh, jeg har så vondt i ryggen. Sikkert bekkenløsning."

Du sier: "Du får ta en tur til legen.Det går nok greit. Har du sett den fine baby vogga, hos...."

 

Venninnen sier: "Jeg er så kvalm. *uff, stønn, akk*

Du sier: "Det går nok snart over. Så du LOST igår?? Det var så....."

 

Etter en liten stund begynner du å svare med enkle: Åh, ja, mm, nei, okey, sier du det. og bytter tema.

 

eks:

venninnen sier: "Åh, jeg har så vondt i ryggen. Sikkert bekkenløsning."

Du sier: "Åh. Har du sett den fine baby vogga, hos...."

 

Venninnen sier: "Jeg er så kvalm. *uff, stønn, akk*

Du sier:"Åja. Så du LOST igår?? Det var så....."

 

Enten blir hun sur og ikke vil ha noe med deg å gjøre, du er ikke noe gøy og eier ikke sympatien hun trenger, eller så finner hun ut at du rett og slett ikke er interressert i å høre på all klagingen hennes, så hun er pent nødt til å prate om andre ting om hun skal være sammen med deg. Veldig effektivt altså:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...