Gå til innhold

ååååååh!!!! :/

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan d ikke bare slutte å blø?

Begynte så smått på mandagskveld, da d kom litt brun utflod. Litt mere på tirsdag, men fremdeles så lite at jeg ikke vil kalle d en ordentlig blødning, men "bare" brun utflod. Samme på onsdag og så ga d seg på torsdag, til min store lettelse. MEN så kommer det tilbake på fredag, bittelitt sterkere denne gangen(frmdeles ikke noen ordentlig blødning), og ødelegger hele helgeroen.... har hatt litt sånn mensmurringer hele tiden(også tidligere i svangerskapet), men ingenting som gjør vondt, og har de samme graviditetssymptomene ennå(har ikke vært så plaget så d er kun ømme bryster....).

Om det er noe gærnt, hvorfor ialledager kan man ikke bare få d overstått med en gang? HATER å måtte gå å vente i uvisshet!

Fortsetter under...

heisann

jeg vet akkurat hvordan du har det...jeg gikk sånn med brun utflod i en uke...ikke mye men litt..iallefall nok til å vere veldig bekymra.jeg var til lege første dag av den brune utfloden, snakka med to jm og de sa at det var normalt, spes etter sex.så jeg gikk sånn i en uke, og så kom det friskt blod...seff om natta...jeg var livredd...holdt på å svime av...men hadde ingen smerter..reiste til legen dagen etter, forlanga ul og det fikk jeg...da ble det konstantert at jeg hadde hatt en ma...så ble d utskrapning neste dag...jeg sier ikke dette for å skremme deg...jeg vil bare at du skal få det sjekka...for det er en enormt stor belastning å gå å ikke vite og jeg angra på at jeg ikke stod på mitt og forlanga ul med en gang..jeg var i uke 13(13+4) og spiren min hadde dødd i uke 9 trodde de...

ønsker deg bare massse lykke til...håper det ikke er noe galt med spiren din...ønsker ingen i hele verden å miste barnet sitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...