Gå til innhold

æsj..fikk telefon fra et eller annet helsegreier hehe


ida_m_1987 og Thea Louise

Anbefalte innlegg

det var skjult nummer..så begynner han å spørre om alt mulig..plutselig kommer han til et spm hvor ofe onanerer du? hehe..jeg bare la p jeg :P ble litt skeptisk ja :P hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy da, det var jo svært intime spørsmål fra en vilt fremmed kar på lørdag formiddag!!! Skjønner godt at du la på, hadde jammen jeg gjort også, men hadde nok gitt han skikkelig inn først :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var litt merkelig.... Tror ikke jeg hadde svart på noe sånt noe, hadde nok også bare lagt på røret i forfjamselsen! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nå gikk det kaldt nedover ryggen min! Jeg pleide også å motta telefoner fra en slik fyr. Men det er ei god stund siden sist nå. Sist han ringte så sa jeg ifra at dersom han ringer meg en gang til så melder jeg han til politiet, og etter det har jeg ikke hørt noe. Grøss!

 

Han sa forresten at han ringte fra ett-eller-anna *Helse* - men jeg oppfattet det ikke i farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanksje det va samme fyr som ringte meg?

han var veldig uklar i stemmen..mumla veldig...

farmor har skjult nummer, så jeg må nesten svare om et skjult ringer...,

han har foressten ikek ringt igjen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ei stund mellom hver gang han ringte. Han ringte flere ganger til meg da. I begynnelsen så takket jeg bare høflig nei. Etterhvert så ble jeg bare mer og mer irritert over at han ringte - så jeg 'eksploderte' den ene gangen og siden har han ikke ringt...

 

Sikkert eneste måten han får utløp for seksuell frustrasjon... ekkelt! (selv om han virker ufarlig da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj... så fæl fyr!!! sikkert bare løgn at det var fra noe helsegreier.. de spør vell ikke om det... hadde lagt på selv jeg ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle lagt på tidligere...

men da spurte han bare om allminnelige spm om jeg gikk på prevansjon og sånn...men huff...

også trenger de ikek rnge med skjult nummer vel?

kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme fyren - det er jeg helt sikker på. Jeg fikk også spørsmål om prevensjon og slikt og det synes jeg ikke er noe gale å snakke om... Jeg satt samtidig på dataen, så jeg svarte litt fraværende, men gjett om jeg våknet når jeg spørsmål om jeg fikk orgasme og hvor lang tid det tok... Da klasket jeg på røret. Så hvis han ringer neste gang så si ifra at dersom han ringer deg en gang til så melder du han... Da stoppet det iallefall hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...