Gå til innhold

Hvor lenge blødde dere etter MA/SA?

har4barn

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 18 i forrige uke. Blør mye enda, men gledere meg til det slutter, slik at vi kan prøve på nytt.

Hvor lenge blødde dere?

Hvor lang tid tok det før dere fikk mensen tilbake?

Hvor lang tid til dere evt. ble gravide igjen?

Lever litt utenfor meg selv for tiden. Gleder meg bare til å begynne å se framover (ny prøving) , og ikke bare være trist over det som har skjedd.

Fortsetter under...

hei.jeg hadde en ma i desember ,.jeg kunne begynt på m in uke 12 ,men fosteret hadde vært dødt siden uke 8 ca.jeg blødde vell bare litt i dagene etterpå.4-5 dager ca.

har ikke vært så aktive etter det da,men håper det skjer noe snart:-)blir såpass forberedt.

heisann

jeg hadde en ma i uke 13..fosteret døde i uke 9...jeg hadde en utskrapning da...og det er jeg glad for...jeg blødde bare samme dagen...og litt spotting et par dager etter...fikk mensen igjen etter 4uker og tre dager...er veldig glad for å vere i rute igjen...håper på at jeg er gravid igjen denne måneden..

lykke til...

jeg vet at det er veldig tungt å miste et etterlengte barn....for meg var det grusomt..men man kommer igjennom det på en eller annen måte..

klem fra en medsøster

Jeg blødde nesten ingenting de første 3-4 dagene, men plutselig kom det. Har blødd masse hele uka, men i dag begynner det å gi seg. håper det er på slutten nå.....

Det er litt sårt når alle sier: "ja, ja, men du har jo tre andre friske barn da..." Ja, jeg har det, men jeg er like glad i alle tre, og jeg er like trist over å miste et etterlengtet barn som dem som har færre barn fra før.

Sitter hele tiden med den følelsen at for hvert barn blir det et litt mindre mirakel. Ikke for oss. Vi har mistet et barn , og må få lov til å sørge over det, selv om vi har tre nydelige, friske barn fra før!!!

eg hadde ma i veke 20. blødde ei lita veke. no etter 5 veker fekk eg mens igjenn- så no gleder eg meg berre til å prøve igjenn.

da er ei tung stund etter ein har mista, men det blir bedre. har masse tunge stunder, men no berre gler eg meg til eg har ein ny graviditet å gle meg over...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hadde en MA i uke 14. Jeg blødde og spottet i totalt 34 dager! Det var slitsomt. Fikk mensen tilbake på dag 35 men den varte i 10 dager mot normale 5 dager. Etter 10 dager gikk det over i 6 dager spotting.....Totalt 50 dager. Det tok sin tid for å si det slik :-( Er i 5 pp nå - ennå ikke gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...