Gå til innhold

Føde på SØF juli/august? Vi blir MANGE!!! (samme som juliklubben)

Anbefalte innlegg

Da jeg var på UL 1.mars fikk jeg beskjed at det var babyboom i slutten av juli/starten av august. Vi som skulle føde rundt de tidene var garantert å ikke bli alene på avdelingen. Spurte litt ang ferieavvikling på avdelingene. Siden jeg er i samme sektoren vet jeg hvordan en ferieavvikling kan fortone seg, dessverre. Det hørtes lovende ut hva hun fortalte. Det kom ingen nye vikarer inn for å jobbe bare sommeren. Alle vikarjordmødrene hadde vært på huset over en lengre periode og kunne rutiner etc godt. Hun sa også at sykehuset må ta høyde for at det er mange fødende i den perioden, slik at de sørget for en tilstrekklig bemanning. Så da krysser vi fingrene for at de holder alle avdelingene oppe og at vi alle får en bra fødsel på SØF sommeren 2007:))

Fortsetter under...

Jeg har terminen 28 august, så da håper jeg på at de fleste leger og jormødre er tilbake fra ferie med nytt mot, mye glede, sommerfriske og fornøyde hehe.. Men du kom jo med en betryggende melding her, Mizz:) Lykke til videre!

Måtte smile litt når jeg leste detta ,regnet med det at det er babyboom i den tiden!!! kanskje etter dønninger etter cupfinalen hee.

vi får håpe at det går bra at vi får den beste oppfølgningen.

Hei! Jeg føder i slutten av juli, og var også litt nervøs i forhold til åpne avdelinger. Har venninner som har født på sommern før - og da har en el to avdelinger vært stengt. Men i juli og aug dette året kommer alle avdelingene til å være oppe.Dette er pga den undersøkelsen de har satt i gang - den at man ikke får velge hvem avdelig man føder på, men at de bestemmer når man kommer inn. Så den ene jordmora var meget overbevisende da hun fortalte at alle avd skulle holdes åpne. Håper bare hun holder hva hun lover nå da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...